דיווח: בסיסים אירנים הושמדו בגבול סוריה – עיראק

פיצוצים חזקים נשמעו הלילה בגבול בין סוריה לעירק, כך דווח הלילה (בין ראשון לשני) ברשת "אל-ערביה" הסעודית. עוד דווח כי כלי טיס לא מזוהים בגבול. ככל הנראה יש הרוגים ופצועים בקרב אנשי המיליציות

פיצוצים חזקים נשמעו הלילה בגבול בין סוריה לעירק, כך דווח הלילה (בין ראשון לשני) ברשת "אל-ערביה" הסעודית. עוד דווח כי כלי טיס לא מזוהים בגבול. ככל הנראה יש הרוגים ופצועים בקרב אנשי המיליציות.

לפי "אל-ערביה", התקיפה פגעה במספר מיליציות שמובלות על ידי משמרות המהפכה: חיזבאללה העירקי, אל-אבאביל וחיידריון. בעיראק מדווחים הלילה על ארבעה תקיפות אוויריות בוצעו נגד מחסני תחמושת של המיליציה האירנית "אלאמאם עלי" שנמצאין באזור המהווה תחנה מרכזית וחשובה בציר היבשתי מאירן לסוריה ולבנון.

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם דיווח הלילה כי כלי טיס לא מזוהים תקפו הלילה אזורים ויעדים שבשליטת הכוחות האיראניים והמילי ציות הפרו איראניות באזור אל-בוכמאל במזרח סוריה באזור הגבול שבין סוריה לעיראק.

בחודשיים האחרונים אירעו לא מעט הפצצות מסתוריות על ציר זה המיוחסת לישראל. על פי הדיווחים, בחודשים האחרונים הגבירו המיליציות האירניות את נוכחותן בגבול, במיוחד בעיר אל-בוכמאל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *