דיווח: לפיד שוקל למנות את רינה מצליח לשגרירת ישראל בפריז

תתוגמל על האיתרוג? גורמים מעורים בלשכת לפיד טוענים כי שמה של אשת התקשורת רינה מצליח עלה בתור אופציה של שר החוץ יאיר לפיד לשמש בתפקיד שגרירת ישראל בפריז.

גורמים מעורים בלשכת לפיד טוענים כי שמה של אשת התקשורת רינה מצליח עלה בתור אופציה של שר החוץ יאיר לפיד לשמש בתפקיד שגרירת ישראל בפריז.

בראיון נוקב שנתנה ל'גלובס' ב-8 באוגוסט 2013, היא תקפה את לפיד ואמרה: "יאיר לפיד מתנשא, חושב שיודע יותר טוב מאיתנו, יש בלפיד את הרטוריקה של הרצון למצוא חן, סוג של מסתחבק ואני לא קונה את זה".

עוד היא אמרה באותו הראיון: "יאיר לפיד כרת ברית עם בנט, וזו ברית שהיא מעילה באמון הבוחר. אילו הייתי מצביעה לאחד משניהם – לא הייתי מצביעה עבורם לעולם בשנית. יאיר לפיד אמר במהלך מערכת הבחירות שהוא בעד תהליך מדיני, שהוא בעד שתי מדינות לשני עמים, ובסוף הוא מתחבר למי שמביא תפיסת עולם מדינית שלא רק שאינה דומה, אלא אף מנוגדת. אם זו הפוליטיקה החדשה, אני מעדיפה את הפוליטיקה הישנה".

אלא שבראשית חודש מאי בחדשות 12 ליקקה מצליח ללפיד ושיבחה אותו: ״איזו אמינות יש בין לפיד לבנט, 100% אמון. חבל שאני לא יכולה לצטט אותם מדברים האחד על השני. זו פוליטיקה אחרת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רנה מסריח בפריז התונסים יש להם מאפיה שם ירצחו אותך כמו יתוש קטן. חתיכת אנטישמית מגעילה. ימח שמך וזכרך אמן

    אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב