דעה: התקציב לא כזה רע לחרדים

זעקות השבר של הח"כים החרדים על הגזירות הנוראות כנראה יצאו מכלל פרופורציה

הממשלה החליטה לקצץ באכזריות בקצבאות הילדים, בתקציבי הישיבות ובשורה של תקנות שיקשו על המגזר החרדי. כל הנכתב לעיל לא קרה ולא יקרה. תקציב הישיבות נותר כשהיה, כך גם קצבאות הילדים (שגם ככה הם מקוזזות) שלא קוצצו כי הוא זה במסגרת התקציב החדש.

אז על מה קמה הצעקה? ובכן: העלאת מחיר החשמל? איילת שקד טוענת שזה פייק, ולא יהיו העלאת מס במחירי החשמל. גזירת 'רב קו' אכן היא גזירה קשה, אולם נראה כי ליברמן בעצמו לא עלה מעולם על אוטובוס, ואינו יודע מה זה רב קו, אולי חשב שזה גזירה על הרב קו שליט"א? אולי. בראיון לערוץ 12 וגם לאחר מכן בציוץ בטוויטר הבטיח ליברמן שהמשתמשים הקבועים בתחבורה הציבורית לא יפגעו.

נמשיך. התקציב מלא בבשורות חיוביות, החל מהקמת המטרו החדש שיביא תקווה לתושבי בני ברק והסביבה ויקל על הבנים שלנו כנראה את החיים וכלה ברפורמות חדשות שישדרגו את הכלכלה. אני לא מקל ראש מגזירת מס הכניסה לתל אביב שתקשה על השכבות החלשות, וגם לא בפקקים הבלתי נגמרים שמשבשים את החיים לכלל אזרחי ישראל.

לגבי המס על ממשקאות ממותקים, אני בעד, למה צריך לשתות כל יום בקבוק קולה שמלא בסוכרים שהורסים את המערכת החיסונית של כל אחד מאיתנו, ולאחר מכן עוד יכולים להביא לנזקים משמעותיים בכל כלי הגוף. אפשר לשבח את ליברמן על המהלך ולבקר אותו על כך שלא יטיל גזירות על הבמבה והביסלי והבורקסים עתירי הסוכר והכולסטרול.

רכישת חד פעמי גורמת להוצאה כספית כבידה, והסרת החד פעמי מהמדפים תביא להפחתה בזיהום האוויר, בדיוק בשביל זה יש מדיח כלים. כן יש לצפות משר האוצר הנכבד שיוזיל את מחירי הירקות והפירות, והקמח המלא לטובת עידוד מוצרי מזון בריאים.

ואם כבר גזירות, לא שכחנו את הסגרים הדרקונים שהטילה ממשלת נתניהו על הערים החרדיות, וכל זה בהסכמת הח"כים החרדים. בנט, חושב לפתוח את הכלכלה וממעט בסגרים כדי להקל על בעלי העסקים.

זעקות השבר של הח"כים החרדים על הגזירות הנוראות כנראה יצאו מכלל פרופורציה, כי אם זה נקרא גזירות, אני ארדואן.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תגיד אתה באמת עדיין מאמין לשקד ולליברמן בהצהרת כוונותיהם פי

    ליברמן לא נהיה פתאום צדיק

    עודד |
    הגב
  2. וייס זה כנראה בעלה של דנה וייס ימח שמכם אמן. בנט וליברמן ולפיד חלאות נאצים

    פפוווע זבלים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב