דריכות במאה שערים: המשטרה מאיימת שלא לאפשר את קיום ההלוויה

משטרת מחוז ירושלים החליטה לאסור את קיום את הלוויתו של הגר"א קאהן זצ"ל, אח של האדמו"רים מ'תולדות אהרן' ו'תולדות אברהם יצחק' שנפטר מהנגיף, במתכונתה ההמונית כפי שתוכננה

רמקולים בירושלים כעת מכריזים על הלוויה של הרה"צ רבי אהרן קאהן זצ"ל אח האדמו"רים ואב"ד דברי אמונה במונסי שנפטר מנגיף הקורונה.אח של האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א ואדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א. ההלוויה תצא בשעה 7 מבית המדרש תולדות אברהם יצחק מאה שערים בירושלים להר הזיתים. ארונו הובא הבוקר במטוס פרטי על ידי החסידות שנתרמה לקבור את עצמותיו בארץ ישראל.

המשטרה פנתה לעסקני חסידות תולדות אברהם יצחק שמנהלים את מסע ההלוויתו של אב"ד 'דברי אמונה' במטרה לשבת ולגבש הסכם לגבי קיום ההלוויה אך עד עתה נענו בשלילה. המשטרה הודיעה כי אם לא יגיעו להסכם בהקדם היא לא תאפשר את קיום ההלוויה.

אתמול עם היוודע דבר פטירתו, אבל כבד התפשט בחצרות תולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק. הרה"צ רבי אהרן קאהן זצ"ל אח האדמו"רים ואב"ד דברי אמונה במונסי שנפטר מנגיף הקורונה. המנוח היה מראשוני נפטרי הקורונה, מצבו הוגדר קשה ואחר כך התייצב, אך לדאבון כל לב אתמול הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *