דריכות שיא בגבול: חיזבאללה מפזר רמזים, צה"ל שולח עוד כוחות לצפון

בתום הערכת מצב שהתקיימה היום, בצה"ל החליטו להעלות כוחות נוספים לצפון

 

בתום הערכת מצב שהתקיימה היום, בצה"ל החליטו להעלות כוחות נוספים לצפון, מחשש שחיזבאללה – שנכשל אתמול בהר דוב אחרי שחולייה שלו נחשפה והונסה בחסדי שמיים בידי כוחותינו – ינסה להגיב על מות פעיל הארגון בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, בשבוע שעבר. התגובה, כך חוששים במערכת הביטחון, תצא אל הפועל בטווח זמן שבין שעות או ימים בודדים.

בהתאם לכך, צה"ל הודיע לפני זמן קצר כי החליט על תגבור של פיקוד הצפון במערכי אש מתקדמים, איסוף ומיוחדים.

במקביל, תומכי ופעילי חיזבאללה ממשיכים לאיים על ישראל. אחד מהם פרסם היום בחשבון הטוויטר שלו תצפית של מחבלים, בסמוך מאוד לגדר הגבול עם ישראל, כשהם משקיפים על יישוב ישראלי צמוד גדר – וכתב: "אתה צריך לדאוג, אנחנו ביניכם. תגובה מגיעה בקרוב" (הטעות במקור).

ובתוך כך, שר הביטחון בני גנץ סייר היום (יום ג') בבסיס נבטים יחד עם מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין. במסגרת הסיור קיבל גנץ סקירה על הפעילות המבצעית של חיל האוויר והאתגרים השונים בחיל. גנץ נפגש גם עם חיילים במערך הטכני תומך הלחימה ואמר: "יש לנו יכולת לפעול בכל טווח ובדריכות מבצעית חסרת תקדים.
אני מציע לכל מדינות האזור, קרובות ורחוקות, איראן, לבנון, סוריה או כל מי שמעורב בטרור לזכור- יש למדינת ישראל יכולת אינסופית ונדע להשתמש בה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הצבא לא שומר עלינו אך ורק הקב"ה שומר עלינו... והקב"ה מסתדר בסדר גמור בלי "הצבא השמד" של מדינת איזראל. בקיצור לא צריכים את הצבא "לכלום" שהם ממילה לא מגין עלינו רק אלוקים מגן עלינו. אִם השם לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר.

    הצבא לא שומר עלינו אך ורק הקב"ה שומר עלינו… והקב"ה מסתדר בסדר גמור בלי "הצבא השמד" של מדינת איזראל. בקיצור לא צריכים את הצבא "לכלום" שהם ממילה לא מגין עלינו רק אלוקים מגן עלינו. אִם השם לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר.

    הצבא לא שומר עלינו אך ורק הקב"ה שומר עלינו... |
    הגב
  2. הסקופים בתיעוד מזעזע...

    הסקופים בתיעוד מזעזע מביתר עילית: בשעת לילה מאוחרת עצרו שוטרים עובר אורח הלוקה בנפשו בגלל שלא עטה מסכה. השוטרים התנהגו באלימות לא סבירה ולא מידתית תוך שימוש באקדח טייזר. בסרטון נשמע השוטר מודה שהוא יודע שמדובר באדם הלוקה בנפשו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב