דרמה בגור: מנכ"ל איחוד מוסדות גור פורש

מנכ"ל איחוד מוסדות גור ר' לייבל יוסקוביץ פורש מניהול האיחוד לאחר כשנה בתפקיד, גורמים בגור מודים לנו כי מאחורי הקלעים מתחוללים קרבות מרים על השליטה בגוף החסידי החזק בעולם

קרבות שליטה בגוף הכלכלי החסידי החזק ביותר: מנכ"ל איחוד מוסדות גור ר' לייבל יוסקוביץ פורש מניהול האיחוד לאחר כשנה בתפקיד.

ל'אקטואליק' נודע כי באופן רשמי, הרב לייבל יתפנה לעסוק בניהול הישיבות שעל ניהולן היה מופקד קודם לכן ושספגו קשיים כלכליים בגלל עיסוקיו באיחוד, אבל שלא לציטוט, גורמים בגור מודים לנו כי יש קרבות מרים מאחורי הקלעים – כאשר מאז החיבור של יונתן בורנשטיין ולייבל יוסקוביץ התגלו חילוקי דעות בין השניים ורבים טענו כי בסופו של תהליך ישתלט בורנשטיין על הגוף הכלכלי החזק המגייס עשרות מליוני דולרים בשנה.

כידוע, איחוד מוסדות גור עבור טלטלה בשנים האחרונות מאז התפטרותו של המנכל הוותיק נחמן וידסלבסקי ולאחר מינוי בשנה האחרונה של מבקר מלווה לארגון.

יצויין, כי הטלטלה בגוף החזק בחסידות אינה קשורה בהכרח לפרשה של המורד ולמאבקים הפנימיים בחסידות, אולם אין ספק כי רצף הפרשות אינו עושה טוב לחסידות שבעבר ידעה לשמור את כל חילוקי הדעות בתוך הבית.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. התרומה

    בתמונה-חבר הכנסת לשעבר מטעם אגודת ישראל הרב יעקב כהן ובנו הנגיד חיים כהן מוסרים צ'ק על סך מיליון ש"ח למצינג

    צביקה |
    הגב