דרמה בקואליציה: כך הצליח ח"כ סמוטריץ' להביך את נתניהו והמפלגות החרדיות

החל משעות הבוקר המוקדמות ועד עכשיו מנסים בסיעת הליכוד להתחמק מהקמת הועדה שתבדוק את ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון, תחילה ניסו להפיל את זה על כחול לבן, משלא הצליחו עברו בליכוד למפלגות החרדיות

 

החל משעות הבוקר המוקדמות ועד עכשיו מנסים בסיעת הליכוד להתחמק מהקמת הועדה שתבדוק את ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון, תחילה ניסו להפיל את זה על כחול לבן, משלא הצליחו עברו בליכוד למפלגות החרדיות.

סיעת ש"ס מסרה בתגובה: ״לא פנינו לאף אחד בליכוד בדרישה כלשהי בעניין ההצעה להקים ועדה פרלמנטרית לבדיקת ניגוד עניינים של השופטים. הודענו ליו״ר הקואליציה מיקי זהר כי נתמוך בכל החלטה שיקבל בתוקף תפקידו. כל שאר הפרסומים אינם נכונים״.

מסיעת ימינה נמסר בתגובה ״התירוצים של הליכוד להתנגדות להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים של שופטי בג"ץ בשל החשש מהקמת וועדת חקירה בנושא הצוללות הם קשקוש. אמרנו אין ספור פעמים שנתניהו לא פגע ולא יפגע לעולם בביטחון ישראל בשביל בצע כסף ולכן נתנגד להצעה כזו גם כאופוזיציה והיא לא תעבור״.

בצלאל סמוטריץ אמר מיד לאח"מ "‏אז שס הוציאו עכשיו הודעה שהם לא מתנגדים לתמיכה בהקמת וועדת החקירה הפרלמנטרית שתתחיל לעשות סדר בבית המשפט העליון. הכל בידיים של הליכוד ונתניהו. זה המבחן של נתניהו לבוחריו".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה לח"כ גפני ולח"כ ארבל מעל דוכן הכנסת ואמר "הבטחתם לבוחרים שלכם, תקיימו! אם תצביעו היום עם יאיר לפיד ותגנו על מחדלי בג"ץ, את התשובות תצטרכו לתת לציבור החרדי".

 

סיעת 'יהדות התורה' תתכנס בדקות הקרובות להחלטה על ההצבעה במליאת הכנסת על הקמת ועדת חקירה לניגודי עניינים של שופטים.

יו״ר סיעת מרצ, ח״כ תמר זנדברג: ״אם יהיה היום חופש הצבעה – נביא בהקדם הצבעה על ועדת חקירה בנושא הצוללות״

״אם הליכוד יעניקו חופש הצבעה היום בהצבעה על ועדת החקירה הפרלמנטרית, אנחנו נגיש בהקדם הצעה לועדת חקירה פרלמנטרית בנושא פרשת הצוללות ומצפים לחופש הצבעה של כחול לבן בנושא״

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *