דיווח: הגר"ג אדלשטיין הורה לגפני שלא להמליץ על נתניהו

סדקים בבלוק? הרב גרשון אדלשטיין אמר ליו"ר דגל התורה משה גפני שכרגע לא להמליץ על נתניהו. בדגל מכחישים

אחד משני מנהיגי הציבור הליטאי הרב גרשון אדלשטיין אמר ליו"ר דגל התורה משה גפני שכרגע לא להמליץ על נתניהו, כך חשפה הערב אפרת פינקל בערוץ 20. במידה ודגל התורה לא תתמוך בנתניהו, לבנט וסער יש אופציה לצרף את המפלגה הליטאית.

מלשכת יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני נמסר, כי בימים האחרונים אנו עדים לדיווחים שלא היו ולא נבראו, כמו גם הדיווח הערב ב'ערוץ 20'.

מבית נשיא מועצת גדולי התורה מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א נמסר: כל הדיווחים בשעות האחרונות בגדר ספינים בלבד. לאחר החג יעלו חברי הכנסת למרן ראש הישיבה ויקבלו הוראות איך לנהוג.

בדגל התורה לא ממהרים להצהיר על תמיכה בנתניהו והודיעו כי הם יעבירו את ההחלטה להכרעת גדולי ישראל שישבו על המדוכה מיד לאחר חג הפסח. “אנו עושים כל מאמץ שלא נלך למערכת בחירות חמישית שזה אסון לכלכלה, אסון להתנהלות של ישראל שיגרום לחוסר יציבות משווע”, נכתב בהודעת המפלגה. אך למרות כל הקונצים והשרירים של גפני נראה כי דגל התורה תקבל החלטה ללכת עם נתניהו

“אנו עושים כל מאמץ כדי להקים קואליציה עם גוש הימין והמסורתיים, נביא את תמונת המצב המלאה בפני גדולי התורה ונקבל את הוראתם”, נמסר עוד.

בישיבת הסיעה שיבחו החברים את ראש הממשלה והודו לקב”ה על החיסונים שעובדים, כמו כן הביעו פליאה על כחול לבן שלא מאפשרים הבאת חיסונים נוספים בגלל שיקולים פוליטיים אשר מדובר בפיקוח נפש.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כמה כפויי טובה בארץ הקודש לא יאומן: אנארכיסטים שמפגינים בבלפור עם סמלים גסים מעירים ומנאג'סים בברוטאליות תינוקות וזקנים ויורקים על שוטרים , הפלג החרדי והברברי , ערבים בדווים סודנים פולשים שוהים בלתי חוקיים מכחישי קורונה משוגעים ובגץ שממרר החיים לאזרחים. וכו' תנשקו לביבי הרגליים שלמרות הקשיים מנהל מדינה מטורפת כזו. ככ יש כפויי טובה כאן לא יאומן בושה וחרפה. ביבי המלך לא טוב? מה כן טוב? הא

    כמה כפויי טובה בארץ הקודש לא יאומן: אנארכיסטים שמפגינים בבלפור עם סמלים גסים מעירים ומנאג'סים בברוטאליות תינוקות וזקנים ויורקים על שוטרים , הפלג החרדי והברברי , ערבים בדווים סודנים פולשים שוהים בלתי חוקיים מכחישי קורונה משוגעים ובגץ שממרר החיים לאזרחים. וכו' תנשקו לביבי הרגליים שלמרות הקשיים מנהל מדינה מטורפת כזו. ככ יש כפויי טובה כאן לא יאומן בושה וחרפה. ביבי המלך לא טוב? מה כן טוב? הא

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. על מי הם משחקים. ללכת לגוב האריות עדיף?

    מצויין שימשיכו כמו ילדים קטנים

    פרנק |
    הגב
  3. כל מאמץ עלהק פוליטקאים שדואגים רק לעצמם

    מגעילים כל הפוליטקאים אסור להצבחע פעם הבאה אולי תלמדו לקח

    רפאל |
    הגב