"דרעי הפנה לי עורף": צפו בנאום התקיף של הגר"מ מאזוז

הגר"מ מאזוז נשא אמש (שלישי) נאום חריף במהלך הצגת רשימת יחד. בדבריו תקף את אריה דרעי שהפנה עורף לאלי ישי ואמר: "אריה הגיע לגיל זקנה. אם הוא היה חכם, הוא היה מתנהג אחרת!" – צפו

מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז נשא אמש נאום חריף במהלך הצגת רשימת יחד. בדבריו תקף את יו"ר שס אריה דרעי על כך שהפנה לו עורף וסירב לצרף את אלי ישי לרשימת שס, "אנחנו תמכנו בש"ס תמיד, אבל הם פנו אלי עורף ולא פנים, אמרו לי אתה מוכן לבוא איתנו, תביא לנו 10 מנדטים. אבל בתנאי בלי אלי ישי!".

הרב מאזוז דיבר מנהמי ליבו על חילולי השבת במדינה, ואמר: "באים יהודים מסכנים שהם אוהבים שבת, אבל הם חייבים לעבוד, אז בליל שבת הם עובדים שם בגשר יהודית שזה על שמה של אשתו של מונטיפיורי היתה צדקת שומרת שבת, בליל שבת מתגעגעים לקידוש, הביאו כוס יין ובירכו עשו קידוש באהבה וברצון הנחילנו, איזו אהבה… זו כפייה, אומרים יש כפייה דתית להיפך זה כפייה חילונית!

לאחר מכן דיבר על סוגיית הכותל המערבי, "הרפורמים, מה לכם ולכותל הרי הם טענו לפני מאה ושבעים שנה שהם לא צריכים את ארץ ישראל , צריך לקבור את ירושלים הסבתא הזקנה שלנו קבורה מכובדת… כך אמר ראש הרפורמים גייגר, אמר את זה בתר"ד ובתר"ח, מאה שנה אח"כ נוסדה המדינה שלנו! מי זה שיקבור את התורה את ארץ ישראל?! יש פה השגחה שמימיית.

"אנחנו תמכנו בש"ס תמיד", הסביר הרב מאזוז, "אבל הם הפנו אלי עורף ולא פנים, אמרו לי אתה מוכן לבוא איתנו, תביא לנו 10 מנדטים. אבל בתנאי בלי אלי ישי!".

"אמרתי להם לא!" המשיך הרב להסביר על הנתק בין יחד לשס שהביא לפיצוץ המגעים בין הצדדים, "אני לא עושה את זה! למה לא עושה את זה? כי זה בגידה! אסור לבן אדם לבגוד בחבר שלו! למה הוא לא בסדר? אמרו לי: אנחנו שונאים אותו! אהה יפה מאוד… אז תשנאו גם אותי. מה השגעון הזה?! מה הטירוף הזה??!".

לדברי הרב מאזוז, "הרב עובדיה אהב אותו כ"כ מחבב אותו, כתב עליו בכל ביתי נאמן הוא, ולא כתב את זה לאף אחד אחר! זה יושר?! זאת אמת?! זאת תורה?! זה חינוך?! זה חרדים?! זה לא חרדים!.

הרב מאזוז עבר מכאן לדבר על אריה דרעי, "יש אומרים התנועה הזו הזדקנה.. אולי כי רבי אריה הגיע לפני כמה שבועות לגיל שישים, יש זקן שקנה חכמה ויש שלא, אם הוא היה חכם, הוא היה מתנהג אחרת!.

הרב מאזוז גילה בנאומו על הפגישה עם הרב דוד יוסף שניסה לפשר בין שס ליחד,"היה אצלי רבי דוד יוסף שהיה בריא, שעתיים דיברנו, אמרתי לו אני מוכן להפגיש בין שניהם לעשות שלום בניהם, לשכוח את העבר, כתוב לא תיקום ולא תיטור. למה אתם מתעקשים?! אמר לי בשום פנים, לא, לא אי אפשר.

על כשלון המגעים בין יחד לבית היהודי סיפר הרב מאזוז, "אמרנו פעם ריצ'רץ.. ויתרנו על ריצ'רץ, תנו חמישי, לא, גם תשיעי לא. אמרנו נעשה בלוק טכני עם הבית היהודי אמרו לא הבית היהודי מה יגידו עליכם אתם לא חרדים?!". מה הבעיה? הרבי מלויבאווטיש אמר בזמנו לעשות כל המפלגות שומרי המצוות.
צפו בנאום

"ויותר מזה",סיפר הרב מאזוז על הבית היהודי, "הם התחייבו לנו שהם יגנו על בחורי הישיבות בצבא, יגנו על השבת. אם כן זה רווח נקי של 10 ממנדטים ישמרו על השבת על בני הישיבות. למה אתם לא מבינים את זה?! אבל לא ככה עושים! יושר מחייב!

על הווטו של דרעי על אלי ישי אמר הרב מאזוז, "לעשות וטו על ראש הממשלה. אתה ראש ממשלה או הוא? או שאין כאן ראש הממשלה?לכן אנחנו צריכים להיות חזקים, להסביר, מי שמאמין באמת שלו, הכח שלה יכולה להשפיע על דורות רבים. חותמו של הקב"ה זה אמת. תלכו באמת. ה' יעזור, יכול להיות שגם השמיני יכנס בע"ה. לא צריכים לומר אהה מה כוחנו מה גבורתנו…

בדבריו דיבר על ההיסטוריה המפוארת של תנועת שס, "פעם ש"ס היתה 4 מנדטים והרב עובדיה אמר אפילו נכניס 2.. בסוף קיבלו 4..אח"כ קיבלו 6 אח"כ 10, אח"כ אמרתי יקבלו 18… אמרו לי מאיפה אתה יודע אמרתי להם זה הנוסחה: כפול 2 פחות 2. בסוף קיבלו 17 את ה-18 בא אחיך בחכמה ויקח ברכתך, לקחו אותו אגודה…אבל עכשיו הולכים ויורדים, שבעה. הם אמרו סולת נקייה…

14 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תורה ללא מידות זה תורת דודו יוסוף חומץ בן יין וחברו הרוצח הגנב דרעי ימח שמו וזכרו אמן

    לכו לעזזאל זבלים

    שס=מזבלה |
    הגב
  2. הלו 2 ו1 מי אתם בכלל? מכנופיית מכלוף הגנב אוטוטו יתלה על העץ ויתנדנד במעשיהו

    מי אתם זבלים שתחלקו על גדול הדור מרן מופת הדור רבנו מזוז שליט"א
    אתר ערב רב? ראית נותנים לחלאה כמוך להתבטאת והם ערב רב? הפוסל במומו פוסל
    אצלכם לא נותנים לצייץ פסיק נגד קדפי דרעי ימח שמו וזכרו אמן סטרא אחרא מהלך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. שאלה לשסניקים: מדוע דרעי שלח את חכם שלום למעצר בית???

    או ביותר עדין : מישהו שמע מחכם שלום בחודש האחרון???
    דרעי שלח אותו יענו להתאוששות עם אבטחה צמודה העיקר שלא ידברו איתו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. חזק "שס פסולת נקיה"

    רק אדיוט בוחר שס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. דרעי רשע מרושע. אלוקים לא יסלח לדרעי על ביזוי מרן שליט"א

    לא הספיק לדרעי מה שעשה לרב שך ובכה בשערי הכלא עכשיו חוזר על בריונותו ומתעסק עם מרן שליט"א

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. אלעד

    אקטואליק מה האינטרס שלכם ?
    לא מובן לשם מה הכתבות האלו

    משה |
    הגב
  7. הצבעה לליכוד תביא לא רק להצלת נתניהו אלא לטיפול שורש במערכת המשפט וחיסול השמאל ‎

    צריך לקרוא לילד בשמו. אם הליכוד מצליח הפעם להביס את כחול לבן ולהפוך למפלגת השלטון הגדולה ביותר עם גוש של 65 המשמעות פשוטה. חוק הצרפתי המורחב עובר. סלקציה של כל בריוני הפרקליטות החל משי ניצן היועמש וכל קן הצרעות שכל מטרתם לחיסול הימין.

    היחידים שירויחו מליכוד גדול זה רק הנציגות החרדית. לכן צריך הפעם לא להיות טיפש. כל מפלגה תקבל מנדט פחות אבל ההקרבה של המנדט לטובת מחל תביא לנציגות החרדית הישגים שלא ראתה מעולם. שימו לב רק מה קרה בקדנציה האחרונה שביבי היה יציב ולחרדים היו רק 13 מנדטים בניגוד לפעם קודמת שהיו להם 18 מנדטים ביחד ש"ס ויהדות התורה.
    מה היה שווה יותר ה-13 עם ביבי בממשלה צרה או ה-18 עם לפיד ובנט בברית התאומים? את התשובה אתם יודעים לבד.

    מי שימשיך לשחק וינסה להוריד את ביבי ולהתחיל לרומם את גנץ שיבוא בטענות יום אחרי הבחירות רק לעצמו. ביבי ישב בכלא החרדים יתחילו להבין שיש שליט חדש אכזר חילוני תל אביבי עם כל התועבות האוטובסים יתחילו להתפוצץ להם בשכונות התפר לכותל המערבי. יועצו של אבו מאזן כבר מחכה לגנץ ובצדק כדי להתחיל להפעיל את קורבנות השלום באוטובוסים. אז מי שכעדיין לא הבין למה ביבי צריך לקבל לא 32 מנדטים אלא לפחות 40 מנדטים שיתחיל להבין היכן הוא חי ומה המצב שלנו.

    ישראלי |
    הגב
  8. שס הזדקנה והגיעה לסוף דרכה

    עוד מעט לא ידעו מי דרעי

    שסניק לשעבר |
    הגב
  9. קשה לשס

    קשה לאנשי שס לשמוע אמת הם תמיד יחפשו תירוצים למה שס בסדר

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  10. רחמנות על הרב

    רחמנות על הרב מאזוז שככה שגעו אותו רב צדיק שאלי ישי הרג אותו נפשית אלי עוד ישלם על זה ביוקר

    נתנאל |
    הגב
  11. אתר ערב רב

    עורך וכותבים אכולי שנאה ומלאים
    בגוש של טימטומת
    מעניין כמה קוראים אתכם
    חלאות המין האנושי

    אמנון |
    הגב