האדמו"ר מסאדיגורה בביקור מיוחד אצל כ"ק מרן האדמו"ר מגור

אמש במהלך הערב (ב') הגיע האדמו"ר מסאדיגורה מי-ם לביקור מיוחד אצל כ"ק מרן האדמו"ר מגור במעון קדשו שבבית המדרש בי-ם, ביקור אשר נמשך קרוב ל-20 דקות, זמן רב במושגי גור, כשבמהלכו הסתגרו האדמו"רים ביחידות למשך כ-7 דקות.

אמש במהלך הערב (ב') הגיע האדמו"ר מסאדיגורה מי-ם לביקור מיוחד אצל כ"ק מרן האדמו"ר מגור במעון קדשו שבבית המדרש בי-ם, ביקור אשר נמשך קרוב ל-20 דקות, זמן רב במושגי גור, כשבמהלכו הסתגרו האדמו"רים ביחידות למשך כ-7 דקות.

הביקור המיוחד נערך כשעם ישראל שרוי עדיין תחת הרושם הכביר של ירח האיתנים בו אנו עומדים, כשברקע מסע הקודש הצפוי של הרבי מסאדיגורה כשבשיאו שבת התאחדות יחד עם חסידיו לעיר תהילה סאדיגורה לרגל יומא דהילולא של הס"ק מרוז'ין זיע"א שיחול בשבת הבעל"ט פר' נח.

בתחילת השיחה עלה נושא הביקור האחרון ההיסטורי של הרבי מגור בארה"ב, כשהרבי מסאדיגורה ששהה אף הוא באותם ימים בארה"ב מציין את קידוש ה' הגדול שנגרם בעקבות הביקור והחיזוק ביידישקייט שזה הביא לכלל הציבור החרדי בחו"ל. "הוא הודה הוא זיוה הוא הדרה". הרבי מגור נענה כי אכן ערכו שם את כל ימי השמחה – השבתות וימי הש"ב לנכדתו.

בהמשך ציינו האדמו"רים את קשרי הידידות וההערכה האמיצים אשר קיימים דורות ארוכים בין אדמו"רי גור לאדמו"רי סאדיגורה רוז'ין זיע"א, כשהם מרחיבים בכמה סיפורים על הקשר ההיסטורי עוד ממייסד השושלת הרבי החידושי הרי"ם מגור זיע"א והרה"ק מרוז'ין זיע"א, ועד לדור האחרון אצל בעל העקבי אבירים ובנו העטרת ישראל זיע"א אשר היה להם קשר של חיבה עם האדמו"ר שיבלחט"א.

יצויין כי קשר מיוחד זה נמשך עד לימינו אנו אצל נכדם כבו"ק מרן האדמו"ר שליט"א אשר מחזיק בקשר רציף עוד בכל תקופת הנהגת אביו הרבי זיע"א, ובפרט בימי חוליו, קשר שהתרחב לנושאי רפואה ועניינים שונים.

כבו"ק האדמו"ר מסאדיגורה ציין את המסע הצפוי לעיר תהילה סאדיגורה לרגל הייארצייט בשבת זו לס"ק מרוז'ין זיע"א, כשהרבי מגור מתעניין הודות המקום ומאחל לרבי שיהיה בהצלחה גדולה בנסיעה, ושייליץ יושר על כלל ישראל. לאחמ"כ שוחחו על שנות לימודיו של הרבי מסאדיגורה בישיבת גור לב שמחה בלונדון, כשהרבי מסאדיגורה מציין בפני הרבי עובדה היסטורית מהשנים ההם כתלמיד בישיבה.

לאחמ"כ הסתגרו האדמו"רים לסוד שיח ביחידות, שנמשך כ-7 דקות, כשבסיום קם האדמו"ר מגור וליווה את האורח באופן נדיר אל מחוץ לחדרו בואכה המעלית, כשהוא מברך אותו שיזכה לשנה טובה והצלחה בכל העניינים, שנה של שמחה, און א געזונטע וינטער.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *