האוטובוסים מצטרפים לחגיגה של 'נתיב פלוס'

אגד ומשרד התחבורה משיקים היום את קו 704 – אשר ייסע מחדרה לתל אביב לכל אורכו של "נתיב פלוס"

הרעיון המרכזי מאחורי חניכת הקו הוא לאפשר לתושבי האזור להשאיר את האוטו בבית ולהגיע בנוחיות, ובעיקר במהירות, אל מקום העבודה באזור תל אביב והרצליה.

אגד חונכת היום, בחסות ובהנחיית משרד התחבורה, את קו 704 כחלק מבניית מארג של תחבורה ציבורית המגבה את פתיחת "נתיב פלוס" מאזור השרון הצפוני לתל אביב וכחלק ממערך כולל של מתן עדיפות של ממש לתחבורה ציבורית על פני השימוש ברכב פרטי.
הקו החדש מושק במטרה לתת מענה לבעיות העומסים והפקקים שנוצרו לתושבי השרון בכביש החוף בדרכם לתל אביב, מאז חניכת "נתיב פלוס". קו 704, אשר ימותג בצורה בולטת וייחודית, ייצא ממתחם הווילג' בחדרה וייסע כל הדרך אל תל אביב לאורך "נתיב פלוס", תוך עצירות ביעדים המרכזיים בדרך דוגמת מחלף הסירה, מחלף חבצלת, מסוף ארלוזרוב ועוד. הקו יסיים את מסלולו (ויחל את מסלולו לכיוון השרון) בתחנת הקריה/עזריאלי בתל אביב.

הרעיון המרכזי מאחורי חניכת הקו הוא לאפשר לתושבי האזור להשאיר את האוטו בביתם ולהגיע בנוחיות ובעיקר במהירות אל מקום העבודה באזור תל אביב והרצליה. נוסעי הקו החדש יוכלו להגיע עם רכבם אל מתחם הוילג' בחדרה שם יוכלו להחנות את רכבם בחינם ולעלות על האוטובוס שייקח אותם דרך "נתיב פלוס" בצורה נוחה ומהירה.

בכדי לאפשר לכמה שיותר נוסעים להנות מן השירות, קו 704 יעבוד בתדירות גבוהה במיוחד של 4 אוטובוסים בשעות השיא ויחל את פעילות הקו כבר בשעה 6:00 בבוקר כאשר היא תימשך עד לשעות הערב המאוחרות.
ניתן למצוא את כל המידע, דוגמת: שעות יציאה, רשימת התחנות, מחירים ועוד באתר אגד וכן בכוכבית *2800

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *