האכזריות של המשטרה נגד הציבור החרדי נמשכת: הילדה שותה ברד, השוטר רשם דו"ח

המשטרה ממשיכה בפעילות האכיפה בגין אי עטיית מסכות בעיקר בריכוזים החרדים, בתיעוד שמסעיר את הרשת נראה שוטר עוצר ילדה כבת 10 ששותה כוס ברד ונותן לה דו"ח בזמן שהיא ממררת בבכי

המשטרה ממשיכה בפעילות האכיפה בגין אי עטיית מסכות בעיקר בריכוזים החרדים, בתיעוד שמסעיר את הרשת נראה שוטר עוצר ילדה כבת 10 ששותה כוס ברד ונותן לה דו"ח בזמן שהיא ממררת בבכי. בתיעוד נראים מספר חרדים גוערים בשוטר על כך שנתן באופן לא חוקי קנס לילדה קטינה בגיל 10, כעבור מספר שניות התאדה השוטר מהזירה ונכנס לנייד.

אמה של הילדה בת ה13 מהסרטון אמרה בראיון ל-N12: “הילדה היתה עם מסיכה. הורידה רק כדי לשתות. הם אמרו לה שהם רושמים דו״ח. שום העירו לה. הילדה שלי לא התחילה לבכות בגלל שהעירו לה. רואים ששאלו את המספר של האמא ואיפה היא גרה ומה השם שלה. בשביל מה?.אם היו מעירים לה היו אומרים לה ׳שימי את המסיכה׳ היא היתה שמה את המסיכה היא היתה מבינה את זה. היא ילדה בוגרת. היא בכתה כל הדרך הביתה וגם עכשיו לא מצליחים להרגיע אותה״.

סגן השר פרוש על הסרטון המזעזע עם הילדה הקטנה: "מחזה קורע לב לראות שוטרים מבקשים לתת דו"ח לילדה בוכיה על אי עטיית מסיכה. אני מבקש מהציבור להביא תמונה כזו של שוטר נותן דו"ח לילדה חילונית. זאת מלבד העובדה שהכנסת אישרה הטלת קנס של 500 שקלים, שהוא אינו מידתי ושערוריתי לכל הדעות".

ח"כ בוסו על תיעוד הילדה והדוח: "אובדן שליטה של גורמי האכיפה מצריך בדק בית במשטרה ובמקרה המחריד הזה צריך שמישהו מהגורמים הממונים יקח אחריות ויתן תשובות".

ח"כ הרב ישראל אייכלר על המראה המזעזע של השפלת ילדה חרדית בת 11 ברחובה של עיר בעוון אי חבישת מסיכה:

המשטר החילוני הופך לאנטישמי בצל הקורונה. הציבור החרדי אינו יכול להתגונן נגד הקמים עלינו כגרועים שבאויבים. שוטר שמרגיש גיבור על ילדה קטנה, אינו עושה זאת לבד. הוא מוסת על ידי ממסד אנטישמי של פוליטיקאים, שופטים ואנשי תקשורת אויבי היהודים החרדיים.

המשטרה איבדה שליטה על איבת השוטרים המוסתים נגד חרדים. אנשים חיים בפחד ואומרים שהמשטרה מסוכנת יותר ממגפת הקורונה. המוני אנטישמים רואה בכל ילד חרדי מפיץ חיידקים פונטנציאלי ולפי זה הם פועלים. ליברמן ולפיד מדברים על אלימות ברחובות בעקבות הקורונה וזאת התוצאה.

אני קורא לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים לפטר מיד את השוטרים האכזריים הללו, כדי להעביר מסר שהם לא מייצגים את המדינה. יש להנחות מידית את השוטרים: כל שוטר שיתן דו"ח על מסכה לקטין בגיל כזה יפוטר לאלתר.

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פנייה בניגוד לתקנות, אולם לא רשמו לה דו״ח כלל. השוטרים ביקשו ממנה לעטות מסיכה על פניה ושחררו אותה לדרכה. מדובר בעוד פרסום שקרי ומעוות לחלוטין במסגרת קמפיין מגמתי המתנהל בימים אלו נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "ביקשו ממנה לעטות מסכה" - בקשה שארכה רבע שעה... עד כמה אתם חושבים שהציבור טיפש

    "ביקשו ממנה לעטות מסכה" – בקשה שארכה רבע שעה… עד כמה אתם חושבים שהציבור טיפש

    ישר |
    הגב