האם ברקת ידיח את נתניהו? עמית סגל מנתח את הסקר

הפרשן הפוליטי עמית סגל ('חדשות 12') התייחס לתוצאות הסקר בראיון לרדיו ללא הפסקה ואמר: "הסקר הזה בוחן שוב את המשוואה שאומרת – נתניהו יביא הכי הרבה מנדטים לליכוד, זו אקסיומה. כל אחד אחר יביא פחות, אך יוכל להקים ממשלה" האזינו

בסקר מיוחד שפורסם הבוקר (א') בתוכנית 'שבע תשע' בהגשת גולן יוכפז וענת דוידוב, נמצא כי אם ח"כ ניר ברקת יחליף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בראשות המפלגה, הוא יוביל אותה לניצחון בבחירות עם 29 מנדטים וגוש של 67.

הפרשן הפוליטי עמית סגל ('חדשות 12') התייחס לתוצאות הסקר בראיון לרדיו ללא הפסקה ואמר: "הסקר הזה בוחן שוב את המשוואה שאומרת – נתניהו יביא הכי הרבה מנדטים לליכוד, זו אקסיומה. כל אחד אחר יביא פחות, אך יוכל להקים ממשלה".

בהמשך, הוסיף: "ברקת טוען שיש סקרים שבהם הוא מקבל יותר מנדטים מנתניהו. האסטרטגיה של ברקת נשענת על זה שנתניהו ילך, הוא לא יעז להתמודד מול נתניהו. לסער הרבה יותר קל להתאחד מאשר לבנט, במקרה הכי גרוע הוא יכול להיות בגוש גדול של מרכז ימין".

על ראש הממשלה נפתלי בנט, אמר סגל: "אני לא חושב שבנט יכול להרשות לעצמו להיות מספר 2 או 3 אחרי שהוא טעם את טעם הפסגות. הממשלה הזו, בניגוד למה שחשבו בליכוד, לא תתפרק אחרי חודשיים, ובניגוד למה שמשדרים בקואליציה היא גם לא תחזיק ארבע שנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *