האם חבר קואליציה נוסף יפרוש השבוע? זה מה שמעריך נתניהו

ל"ישראל היום" נודע כי נתניהו אמר את הדברים בימים האחרונים לכמה ממקורביו בשיחות סגורות.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מעריך כי קיימת סבירות גבוהה שכבר השבוע יכריז חבר כנסת נוסף משורות הקואליציה על פרישתו ממנה.

ל"ישראל היום" נודע כי נתניהו אמר את הדברים בימים האחרונים לכמה ממקורביו בשיחות סגורות. כמו כן אמר בנימין נתניהו בחגיגת מימונה: "השנה חגיגות המימונה מלאות תקווה לכך שנחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון, למסלול הבטוח, למסלול שיבטיח ביטחון ושגשוג לכל אזרחי ישראל. בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נשיג את זה במהרה בימינו. תרבחו ותסעדו!".

באופוזיציה מרכזים מאמצים כי ההכרזה תהיה כבר השבוע ועוד לפני כינוס ועדת הכנסת שאמורה לקיים דיון על הכרזת חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעת ימינה, דיון שעל פי דיווחים יוחרם על ידי רע"מ.

בתוך כך, מפלגת הציונות הדתית חגגה מימונה בביתו של הרב שמעון כהן ראש מוסדות בית מוריה בבאר שבע. כמידי שנה חברי הכנסת פותחים את חגיגות המימונה בביתו של הרב יחד עם רבנים, אישי ציבור, מנהלי סניפי המפלגה ותושבי הדרום.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר כי: ״בחג של אחדות ואמונה אנו אומרים לעם ישראל בקרוב נשיב את מדינת ישראל לדרך המלך עם אחדות של כל חלקי עם ישראל. יחד נחזק את האמונה באבינו שבשמים, את האמונה בעם ישראל, את אמונה במדינתנו המיוחדת ואת האמונה בצדקת הדרך. יושבים, יחד שבטי ישראל ומברכים את כל עם ישראל, תרבחו ותסעדו. חג שמח.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *