האם יאיר נתניהו עוזב את בלפור?

העלה רשימה של טענות כנגד רמת המגורים בבית ראש הממשלה

יאיר נתניהו מפליג בתיאור הבית בבלפור בסדרת ציוצי טוויטר:

‏"כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה״קומה המפוארת״ למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. ״הקיסר בארמון וורסאי״, ככה מדמיין אותו השמאל החולה.

‏הרבה שואלים פה ״אז למה לא משפצים״. אז ככה ,מי שמחליט זה יועמשי"ת משרד רוה"מ שלומית ברנע וחבורת הפקידים עושי דברה ודברי מנדלביט. היא לפעמים לא מאשרת לקנות מיקרו חדש חצי שנה אחרי שהקודם התקלקל, כבר כמה שנים אין אישור למדיח חדש למרות שהתפרק כל המקדימה, ולפני שנה היא קבעה מרגע לרגע עם עצמה שלעובדי הבית אסור להכין לראש הממשלה שום אוכל, לא חביתה, לא סלט, אלא מקסימום להגיש רק כוס קפה. רוה"מ היה צריך להלחם על זה במשך שבוע כדי שהוד מעלתה תחזור בה ותאשר שיכינו לו פסטה או סלט".

דרך אגב חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב45 מעלות. אבל מה לעשות, שלומית לא מרשה, תשמש במאוורר.

‏עוד דבר שהוד מעלתה לא מרשה- במטבח למטה מפוצץ ג׳וקים. לא קטנים, כאלה בגודל של יד. החל מ12 בלילה שהמטבח ריק, נהיה ספארי שם ומיליון ג׳וקים מסתובבים. אבל שלומית ברנע לא מוכנה להדביר. מה הבעיה בקצת ג׳ןקים על האוכל זה חלבונים.

‏צילמתי פעם את קרנבל הג׳וקים אך זה ככ מגעיל שאני לא יעלה את זה פה אפשר להתעלף".

הדברים הללו באים לאחר שבמשך שנים ישנה ביקורת על התנהלות הבית בנושא הכספים במיוחד ע"י הגברת נתניהו.

נתניהו הואשמה בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות מרמה והפרת אמונים, לאחר שהזמינה ארוחות למעון ראש הממשלה בשווי של יותר מ-350 אלף שקלים, על אף שבמעון ראש הממשלה הועסקה מבשלת.

במסגרת הליך הגישור בין הצדדים סוכם על ריכוך כתב האישום נגד נתניהו, שהודתה והורשעה בעבירה קלה של ניצול מכוון של טעות הזולת שאין בו מרמה, לעומת האישום המקורי של עבירת מרמה והפרת אמונים.

בסופו של דבר הדבר נסגר בהסדר הטיעון שאליו הגיעו סנגורה עו"ד יוסי כהן והפרקליטות בפרשה, ושבמסגרתה תשלם נתניהו 55 אלף שקל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *