האם יפה יששכר מצביעה לכחול לבן?

האם יפה יששכר, האם שניהלה את המאבק לשחרור בתה נעמה מהכלא הרוסי, מצביעה לכחול לבן למרות שראש הממשלה הפך עולמות להוציא את בתה מהכלא?

האם יפה יששכר, האם שניהלה את המאבק לשחרור בתה נעמה מהכלא הרוסי, מצביעה לכחול לבן למרות שראש הממשלה הפך עולמות להוציא את בתה מהכלא? תשובה ברירה אין, אבל פוסט שכתב יואב אליאסי המכונה 'הצל' מעלה תהיות לגבי השתייכותה הפוליטית של גברת יששכר.

"איך ההרגשה גברת יששכר?", תהה הצל בפתח הפוסט תוך שהוא מצרף את תמונת רכבה עליו הודבק סטיקר של כחול לבן. "איך ההרגשה לירוק בפנים של האדם שהפך את העולם להחזיר את הבת שלך שבגאונותה עלתה למטוס עם סמים?", המשיך הצל.

הצל ממשיך ומצליף: "את לא חייבת להצביע לנתניהו, אבל מתוך מינימום כבוד יכולת להוריד את המדבקה של כחול לבן מהרכב. ומה שמדהים שבינתיים החברים שלך מכחול לבן מגנים, מקללים וצוחקים על נתניהו על ששחרר את ביתך וקוראים לה נרקומנית".

לסיום כותב הצל כי"אז כל הכבוד, היום התקבלת למועדון אקסלוסיבי של כפויי טובה עלובים ביחד עם אבא של גלעד שליט שאמר אחרי שנתניהו שיחרר את בנו שממשלת נתניהו רעה לישראל. צבועים עלובים. זה לא שאת לא מכבדת את נתניהו את פשוט לא מכבדת את עצמך."

יש לציין כי גולשים רבים העירו להצל על כך שייתכן וגברת יששכר כלל לא הדביקה את הסטיקר, ואף ייתכן כי פעיל כחול לבן הוא זה שחמד לו לצון.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. על נעמה יששכר

    אני לא מבין מה מפתיע אותכם שהיא הולכת לבחור כחול לבן זה האנשים של כחול לבן כולם מושחתים שם מדרגה ראשונה שקרנים ונכולים אנשי לפיד ככה שהיא אפילו לא מרגישה נקיפת מצפון בקיצור חבלללל ששיחררו אותה

    שמוליק ישראלי |
    הגב
  2. השמאל מנחם בגין ז.ל אמר שהוא מתוחבל ואין לו בושה

    לכן אני בטוח שהשמאלנים הארורים שמו מדברה זו לבלבל העולם כי מי הם בכלל אפסים מגעילים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב