האם מבצע החיסונים יוקפא?

בכירים במשרד הבריאות מסרו כי מבצע החיסונים יוקפא לשבועיים במהלך ינואר. במהלכם רק מתחסנים למנה שנייה יוכלו לקבל חיסון. מתחסנים חדשים – לא.

אחרי ההצלחה הגדולה – בכירים במשרד הבריאות מסרו כי מבצע החיסונים יוקפא לשבועיים במהלך ינואר. במהלכם רק מתחסנים למנה שנייה יוכלו לקבל חיסון. מתחסנים חדשים – לא.

במשרד הבריאות מעריכים כי ייתכן ויאפשרו לצוותי הוראה מבוגרים להתחסן באופן מצומצם ולעוד אוכלוסיות בסיכון, אבל לא פתיחה נרחבת לאוכלוסיות נוספות. כרגע, על סמך מלאי החיסונים הקיים, ובהנחה שמשריינים מנה שנייה מראש למתחסנים שקיבלו מנה ראשונה ושקצב המתחסנים היומי יישאר 150 אלף – בעוד כעשרה ימים יאזלו החיסונים

קב האטה מסתמנת בהגעת משלוחי החיסונים נגד קורונה לישראל בתקופה הקרובה, ייתכן שבמהלך חודש ינואר יוגבל מספר האנשים שניתן יהיה לחסן ביממה אחת – מה שיפגע בקצב המרשים של מתחסנים עליו ישראל שומרת מאז החל המבצע בשבוע שעבר.

בריאיון למהדורה המרכזית, אמר הערב (רביעי) שר הבריאות יולי אדלשטיין, שלא צפוי מחסור בחיסונים: "אין שום חור בקבלת החיסונים של ינואר. לפי המצב הנוכחי, לפי ההסכמים עם החברות, אנחנו צפויים לקבל עוד מיליוני חיסונים בחודשיים הקרובים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *