'הארץ' מביך את הליכוד: ההקלטות המפחידות שתוזמנו לצהרי יום הבחירות

מבוכה בליכוד: במפלגת השלטון כבר תזמנו הקלטות שצפויות להישלח מחר (שלישי), יום הבחירות, למאות אלפי אזרחים ובהן יזהירו כי אחוזי ההצבעה בחברה הערבית ו"במעוזי השמאל" גבוהים מאו

מבוכה בליכוד: במפלגת השלטון  כבר תזמנו הקלטות שצפויות להישלח מחר (שלישי), יום הבחירות, למאות אלפי אזרחים ובהן יזהירו כי אחוזי ההצבעה בחברה הערבית ו"במעוזי השמאל" גבוהים מאוד, כך חושף חיים לוינסון בהארץ.  מהקלטות, שהגיעו לידי "הארץ", עולה כי במפלגה פילחו מגזרים וערים לפי תומכי הליכוד, הכינו את מספרי הטלפון הנייד שלהם, ואמורים לשלוח מחר הודעות בהתאם לכל אוכלוסייה.

בליכוד כנראה מנבאים מראש מה יקרה מחר והקליטו כך: "מבדיקות שאנו עורכים בזמן אמת, באזורכם אחוז הצבעה נמוך משמעותית. חייבים עכשיו לצאת מהבית. אסור להיות שאננים".

בהקלטה נוספת ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, נשמע אומר כי ביישובים הערביים "ישנים אחוזי הצבעה גבוהים מאוד". הקלטה זו אמורה להישלח בשעה 16:30. "את כל חיי הקדשתי ליישוב ארץ ישראל. אנחנו עומדים בשעות קריטיות", אומר ראש המועצה. "במידה שראש הממשלה בנימין נתניהו לא ירכיב את הממשלה, אנו עלולים להיכנס להקפאת יישובים והרס המאמץ הציוני".

בהקלטה נאמר עוד: "לפי הנתונים שבידינו, ההצבעה במגזר הערבי באחוזים גבוהים מאוד וכך גם במעוזי השמאל שרוצים לדחוק את שלטון הימין. אנו עלולים לקום לממשלת שמאל שעלולה לחלק את ירושלים ולמסור חבלי ארץ לאויב. יש לנו זמן. אני מבקש מכם שכל אחד ואחד יוודא שהוא, קרוביו וכל סביבתו יוצאים להצביע למפלגות הימין, ומחזקים את ראש הממשלה בנימין נתניהו".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *