בושה. רינה מצליח לאדלשטיין: "גם אתם הבטחתם מליונים לחרדים". צפו

"טובת המדינה שבראש הליכוד יעמוד מישהו שיודע להרכיב את הקואליציה שתנהל את המדינה, אני חושב שעם הניסיון שיש לי והיכולות שלי לי והדברים המוכחים שעשיתי אני יכול להיות האדם המתאים לעשות את זה". אומר אדלשטיין. צפו

האם יולי אדלשטיין מחכה לנתניהו בפינה?, בריאיון לפגוש את העיתונות אמר יו"ר הכנסת לשעבר כי אם נתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית, הליכוד צריך לערוך פריימריז לראשות המפלגה. "אני בדרך כלל לא נכנס לקרבות שאני לא חושב שאני יכול לנצח בהם".

"אני חושב ששני דברים מדינת ישראל לא צריכה: אחד זה המשך קיומה של הממשלה הנוכחית והדבר השני זה בחירות", אמר יו"ר הכנסת לשעבר. "אפשר להרכיב ממשלה טובה, יציבה, עוד בכנסת הנוכחית".

"אני חושב שהליכוד יכול היה לקיים פריימריז לראשות התנועה ובאמת לא היינו זקוקים אז לבחירות", ציין אדלשטיין. "אם נתניהו יודע להרכיב ממשלה עוד בכנסת הנוכחית, אני ודאי לא אעמוד בדרכו כי אמרתי שמדינת ישראל לא צריכה בחירות. ואם לא – אז צריך לקיים התמודדות לראשות התנועה, תוך כמה שבועות אפשר לקיים פריימריז לראשות התנועה – זה לא אתגר כזה גדול".

לסיום אמר "טובת המדינה שבראש הליכוד יעמוד מישהו שיודע להרכיב את הקואליציה שתנהל את המדינה, אני חושב שעם הניסיון שיש לי והיכולות שלי לי והדברים המוכחים שעשיתי אני יכול להיות האדם המתאים לעשות את זה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רינה מצליח ימח שמך וזכרך בזכות רבנו חי טייב לא מת שתתפגרי עוד היום תמותי אמן רינה מסריח ערביה מתוניס מעראפאת המחבל

    אמן ואמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב