הביזבוזים הבלתי נתפסים של יזמית הנדל"ן ענבל אור

הבזבוזים הבלתי נתפסים של יזמית הנדלן ענבל אור מתפרסמים היום :

טבעת ושני שעוני רולקס תמורת 256 אלף שקל

תכשיטים מזהב 18 קראט משובצים יהלומים ב־173 אלף שקל

63 אלף שקל עבור תיקים

בגדים ב־50 אלף שקל

6,000 שקל עבור חולצות ולק ג'ל שרכשה בספא עדי בריאות ויופי, ו־3,860 שקל עבור "בגדי ייצוג" משלומית מועלם. כמו כן הגישה אור מספר חשבוניות בסכומים של עשרות עד מאות שקלים כל אחת עבור צמידי גומי לילדים ואביזרי יצירה.

101 אלף שקל עבור ריהוט לבית ב־Elita Living.

90 אלף שקל עבור התקנת מטבח .

11.5 אלף שקל עבור מזרן קינג קויל.

115 אלף שקל עבור בריכה עם חיפוי PVC מספיר בריכות ומערכות ספא.

העבירות שבהן מואשמת אור נעשו בין השנים 2008‑2016. לפי כתב האישום, מדובר בעסקאות בסכום של 81.3 מיליון שקל שלא דווחו למע"מ ומס הכנסה. בנוסף, אור מואשמת כי לא הוציאה חשבוניות על עסקאות שביצעה כעוסקת עצמאית בסכום של כ־9 מיליון שקל.

אור מואשמת גם במירמה כלפי לקוחות: לפי האישום, היא ביקשה מלקוחות באחת מקבוצות הרכישה שארגנה לבצע העברות בנקאיות לחשבון חברה בת של אור סיטי נדל"ן שבשליטתה – במקום צ'קים שהם מסרו לנאמן. כתוצאה מכך, קיבלה אור סכום של כ־2 מיליון שקל.

אישום אחר מפרט כיצד אור הפעילה שניים מעובדיה כדי לזייף מסמך בנקאי שיראה שיש כביכול בחשבונה הפרטי יתרה של כ־28 מיליון שקל, כדי שמנהל סניף בנק בו התנהל החשבון של אור סיטי יאפשר לה להמשיך לפעול חרף חריגה ממסגרת האשראי המאושרת.

התיק מטופל בידי עורכי הדין אלון גילדין, טפת מויאל-רוטשילד, פנינית בן עמי ורוי גורדון מפרקליטות מיסוי וכלכלה ועו"ד אריאל דיאמנט מהרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

אור הבטיחה כמה פעמים לאחר הגשת כתב האישום שתעלה סרטון בעמוד הפייסבוק שלה ובו תגיב להאשמות, שאותן היא מכחישה, אולם היא טרם עשתה זאת. עם זאת, היא כתבה בפייסבוק כי מדובר ב"כתב אישום מפוברק"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *