הביקורת על הברית לתינוק: הקומיקאי שזכה לקדש שם שמיים ברשתות החברתיות

“אני רוצה שהילד שלי יהיה כמו כולם. כזה ילד, שלא נימול, עוד יחשוב שהוא פתית שלג מיוחד ובגיל 10 ירצה חינוך אנתרופוסופי וישנה את שמו למירב. עזבו אותי, רוצה ילד רגיל… זה למה עשינו לו ברית”, כתב הקומיקאי

הקומיקאי גיא הוכמן שמגדיר עצמו חילוני זכה השבוע לקדש שם שמיים ברשתות החברתיות, גיא כתב בפוסט מרגש במיוחד לרגל הולדת בנו הבכור. בפוסט התייחס גיא הוכמן לעובדה שרבים ממכריו כלל לא ציפו שהוא יקיים את מצוות ברית המילה לבנו, אך למרות הביקורת שספג בעקבות הברית – הוא מסרב להתנצל, ומשיב 'מלחמה'.

בפוסט כתב הקומיקאי “עשיתי ברית לבן שלי, והרבה יצאו עליי, כנראה הרוב חברי מחאת 5G, מתנגדי חיסונים. נכון, כואב לו והוא בוכה וזה קורע את הלב, אבל בואו, מי יזכור את זה? הבן אדם שורט לעצמו את הפנים ולא מבין למה הוא בוכה, אז האקט הזה ילווה אותו כל החיים? למישהו פה פעם עלה פוסט-טראומה מהברית?”.

"נכון זה לא פייר להחליט על איש בן 8 ימים. אבל שיתרגל, פה זה לא דמוקרטיה, יש הורים בבית שכנראה עוד יקבלו הרבה החלטות בשבילו. לפחות עכשיו לא צריך לריב על זה. אם מישהו כבר מרים טלפון לרווחה, תנו לי צ’אנס – אני אבא שבועיים. אבל אבא ריאלי. שמבין שבסופו של דבר הכל עניין חברתי.

“אני רוצה שהילד שלי יהיה כמו כולם. כזה ילד, שלא נימול, עוד יחשוב שהוא פתית שלג מיוחד ובגיל 10 ירצה חינוך אנתרופוסופי וישנה את שמו למירב. עזבו אותי, רוצה ילד רגיל… זה למה עשינו לו ברית”, סיכם הוכמן.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *