הבשורה של גפני למשפרי הדיור

בסיכום אליו הגיעו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ומנהל רשות המיסים מר ערן יעקב הוחלט כי משפרי הדיור יקבלו הארכת זמן עד לסיום משבר הקורונה למכירת הדירה הראשונה ולהנות מתשלום מס רכישה מופחת

בסיכום אליו הגיעו יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ומנהל רשות המיסים מר ערן יעקב הוחלט כי משפרי הדיור יקבלו הארכת זמן עד לסיום משבר הקורונה למכירת הדירה הראשונה ולהנות מתשלום מס רכישה מופחת.

בחוק מיסוי מקרקעין נקבע כי אדם שקנה דירה שניה, יוכל להנות מתשלום מופחת במס שבח מקרקעין ובמס רכישה באם מכר האדם את דירתו הראשונה בפרק הזמן של עד שנה וחצי מיום רכישת הדירה השנייה.
בעקבות משבר הקורונה החמור אליו נקלעה מדינת ישראל, פנו רוכשי ומוכרי דירות רבים אל לשכתו של ח"כ גפני וקבלו על כך שהמצב הכלכלי הקשה מקשה עליהם למכור את דירותיהם הראשונות, וכתוצאה מכך הם מפסידים את הזכאות בהנחה.

ח"כ גפני פנה אל מנהל רשות המיסים מר ערן יעקב והעלה את המצוקה הקשה, ובעקבות פנייתו, עידכן מנהל רשות המיסים את ח"כ גפני כי הוחלט להאריך את זמן ההטבה עד לסיום המשבר הנוכחי.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ומנהל רשות המיסים מר ערן יעקב סיכמו כי הנושא יעוגן בתקנות לשעת חירום של נגיף הקורונה החדש 2019, וכי אין צורך בחקיקת חוק מיוחד לשם כך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *