הגולן נצבע בלבן

במהלך הלילה נכנסה מערכת שלג משמעותית, גם באתר החרמון וגם ברמת הגולן

במהלך הלילה נכנסה מערכת שלג משמעותית, גם באתר החרמון וגם ברמת הגולן,עד כה נערמו במפלס התחתון כ-30 סמ'. המערכת צפויה להתחזק בשעות הצהריים.
מחר יום חמישי אתר החרמון יהיה סגור, עקב התגברות המערכת.

בגולן זכוה תושבים גם לכמות חמודה של לבן, לאחר קיום הערכת מצב במסגרת מטה שלג בו נכחו כלל הגורמים-נתבי ישראל, משטרת ישראל, גורמי ביטחון אזוריים ונציגי צה"ל, ולאור התחזית הקיימת למחר לצפון הגולן-טמ"פ נמוכות, קרח על הכבישים ושלג צפוי, הוחלט שלא לקיים לימודים במוסדות החינוך בצפון הגולן-ביה"ס אביטל, ילקוט הרועים. גני ילדים ופעוטונים יפעלו במסגרת יישובית ובהתאם ליכולת היישוב. ההסעות לבתי הספר שמחוץ לגולן לא יבוצעו מחר. גם הסעות ילדי אלוני הבשן למוסדות החינוך יבוטלו.

החסימות בכבישי הגולן יתבצעו ע"י משטרת ישראל, עם תחילת רדת השלג. אנא הימנעו מהגעה לצפון הגולן עד פתיחת התנועה. יתאפשר מעבר לתושבים בלבד ובהתאם למצב הכביש.
ראש המועצה חיים רוקח "קיימתי הבוקר הערכות עם כלל הגורמים במועצה ומחוצה לה, לקראת מזג האוויר הצפוי מחר. נתיבי ישראל כבר ערוכים עם מפזרות המלח, כלי הפילוס וכלים נוספים. משטרת ישראל ערוכה בכוחות מתוגברים כולל ניידות לחסימת צירים בהתאם למצב השלג. גם כוחות הביטחון יסייעו בהתאם לצורך. כמועצה נערכנו וכך גם היישובים. בתי הספר ביישובי צפון הגולן לא יפעלו -"אביטל" ו"ילקוט רועים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *