הגר"ח יכריע: האם החרדים יכנסו לממשלה עם לפיד?

בדקות הקרובות יכריע הרב חיים קניבסקי האם להסיר את החרם ההיסטורי על לפיד, התשובה לא צפויה מראש ויתכן ותהיה שלילית. החרדים חוששים שנתניהו יבגוד ולכן בודקים מו"מ עם כחול לבן.

על פי הדיווח של יאיר שרקי בערוץ 12 בדקות הקרובות יכריע הרב חיים קניבסקי האם להסיר את החרם ההיסטורי על לפיד, התשובה לא צפויה מראש ויתכן ותהיה שלילית. החרדים חוששים שנתניהו יבגוד ולכן בודקים מו"מ עם כחול לבן.

גורמים בש"ס מסרו לעקיבא ווייס ב'כאן 11' כי  דרעי מסכים לשבת עם 'כחול לבן', כולל עם לפיד, בממשלה בראשות נתניהו. ראשי 'דגל התורה' דנים בשעה זו עם מנהיגם הרוחני הרב חיים קנייבסקי בנסיגה מסירובם לשבת עם לפיד.

גנץ מוכן שרה"מ נתניהו יכהן כשר בכיר ממשלתו. גורמים בכחול לבן לא שוללים אפשרות של רוטציה עם נתניהו כשגנץ יהיה הראשון. ליברמן מאוכזב מאמירתו של גנץ שהוא מעוניין בממשלת אחדות רחבה

מספירת 98.7% מהקולות עולה כי כחול לבן היא המפלגה הגדולה עם 33 מנדטים, אחריה הליכוד עם 31, הרשימה המשותפת – 13, ש"ס – 9, ישראל ביתנו – 8, יהדות התורה – 8, ימינה – 7, העבודה-גשר – 6 והמחנה הדמוקרטי עם 5 מנדטים. גוש השמאל עומד על 57 מנדטים והימין על 55

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יש לי רוח הקודש

    רבי חיים יגיד שהפעם מותר
    מה שמשה גפני יחליט זה רבי חיים גם יחליט
    וכן אצל אגודת ישראל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. זה תלוי בנכד!!! בבחירות לעיריית ירושלים הוא היה חבר של ליברמן. לזכור ולא

    לשכוח

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב