הגר"מ מאזוז: מי שלא מצביע למפלגה חרדית – שיצביע לסמוטריץ'

הגר״מ מאזוז התייחס הערב בשיעורו השבועי לבחירות ביום שלישי הקרוב והודיע כי מי שלא יצביע למפלגות החרדיות, צריך להצביע למפלגת הציונות הדתית ובח״כ בצלאל סמוטריץ׳:

הגר״מ מאזוז התייחס הערב בשיעורו השבועי לבחירות ביום שלישי הקרוב והודיע כי מי שלא יצביע למפלגות החרדיות, צריך להצביע למפלגת הציונות הדתית ובח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״חסר לנו 61, על קול אחד אנחנו עומדים באוויר לכן צריך להתאחד גם בשביל סמוטריץ׳. הציונות הדתית הם אנשים יראי שמיים הם גם אנשים שומרי תורה ומצוות. צריכים לתמוך בהם אחרת מי יודע כמה עשרות אלפי קולות הולכים לאיבוד.״ אמר הרב מאזוז.

בשיעורו הורה והדגיש שיש להצביע אך ורק למפלגות חרדיות! "אבל מי שחושב לא להצביע להם ורוצה להצביע לכל מיני מפלגות שאולי יש שם כמה אנשים שומרי שבת (=סער) ידע שזו סכנה, כי הם יתחברו עם ליברמן ועם השמאל, שהם שונאים את התורה ולכן, אנשים כאלו עדיף שיצביעו לסמטוריץ ובן-גביר שגם אנשים טובים וישרים."

הרב חזר והדגיש שוב ושוב: ״בני התורה – צריכים להצביע אך ורק למפלגות החרדיות, אבל אלו שהם לא בני תורה, כאלו שחושבים להצביע למפלגות אחרות, שיצביעו רק למפלגת הציונות הדתית, ולא לשום מפלגה אחרת".

על ליברמן אמר הרב מאזוז, "רוצה לזרוק את החרדים למזבלה, שמעתם דבר כזה?? אם החרדים יהיו בשלטון הם יגידו שהם רוצים לזרוק את החילונים למזבלה? מה פתאום! אפילו את הגויים לא נזרוק למזבלה, אבל ליברמן המטורף אומר כזה דבר. אם היה אומר לזרוק את הערבים למזבלה עוד לפני שהיה מסיים את המשפט היו שמים אותו בפח האשפה אבל ליברמן המטורף אומר את זה על החרדים אז כולם שותקים.

על הימנעותם של נטורי קראת והפלג הירושלמי אמר הרב מאזוז, ״אמנם אני לא יכול לשכנע את נטורי-קרתא שיחכו להצביע, אבל ברור שעכשיו זה תקופה ש״באו בנים עד משבר״, ולכן ברור הדבר שגם חכמים שהיו אומרים בעבר שלא להצביע, עכשיו ודאי היו מודים שחייבים לצאת ולהצביע כי כשכואב צועקים!!:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *