הדובר הצמוד של ביבי לחרדים: אבי יוספי. ראיון

איש יחסי הציבור אבי יוספי נקרא אל הדגל במערכת הבחירות לעבוד צמוד לנתניהו בכל מה שקשור למגזר החרדי. כעת הוא מספר על האנשים שהוא מעריך, על ימיו ככתב 'בקהילה' ועל הילדים שהוא לא רואה מספיק

הם נמצאים בדרך כלל מאחורי הקלעים, אבל מניעים תהליכים שלמים וגדולים. בחול המועד פסח תשע"ט 'אקטואליק' מגיש פרויקט מיוחד: האנשים ששווה לכם להכיר.

והפעם: אבי יוספי, דובר הליכוד ונתניהו במערכת הבחירות האחרונה למגזר החרדי, יח"צן ודובר

 

אבי, ספר לנו קצת על תחילת הדרך.

"התחלתי את דרכי המקצועית בצד האחר של המתרס, ככתב בעיתונים בקהילה ומרכז העניינים. את המעבר לצד השני עשיתי בתפקיד דובר איחוד הצלה במשך שנתיים וחצי, ואחריו בתפקידי הנוכחי כאיש אסטרטגיה ויחסי ציבור".

קצת על עצמך מבחינה אישית?

"בוגר ישיבות ליטאיות, נשוי באושר לאשתי היקרה ואב לשלושה ילדים, שכל יום אני אומר לעצמי שאני לא רואה אותם מספיק".

באיזה תחום היית עוסק אם לא מה שאתה עושה היום?

"אם לא הייתי כיום בתחום של יחסי ציבור, הייתי מנהל בית ספר או עמותה בתחום החינוך".

איך נראה יום "רגיל" בחייך, בשגרה?

"יום בחיי מתחיל בדרך כלל בשעה 6 בבוקר ולעיתים כבר קודם. מנצל את השקט של הבוקר. בשעות האלה שהילדים עדיין לא התעוררו והעולם ישן, מקבל השראה לרעיונות טובים ללקוחות. השעות של השכבת הילדים קודש לבית. גם הלקוחות יודעים שבשעות הללו אי אפשר לדבר אלא אם כן השמים נופלים לצערי, וגם זה קורה לעיתים במקצוע הקשוח של יחסי ציבור".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך?

"בגלל מערכות הבחירות הצפופות לראשות עיריית ירושלים והקמפיין האחרון של הליכוד בראשות נתניהו, עליתי 20 ק"ג במשקל… כן, זה הזמן להכריז על דיאטה. מי שרוצה להצטרף לקבוצת הריצה שלי יכול לקבל את הפרטים השמורים במערכת"…

אישיות שאתה מעריך במיוחד?

"יש הרבה אנשים שאני מעריך מאוד. אחד מהם הוא החבר הכנסת הצעיר שתשמעו עליו הרבה בעתיד, איש נדיר, מיכאל מלכיאלי. מאז שהכרתי אותו אני מלא הערצה כלפיו, ומאמין ביכולת שלו להביא את דבר העתיד בש"ס.

"הייתה לי גם הזכות במערכת הבחירות לעבוד צמוד לראש הממשלה נתניהו, וגילתי עוצמות שלא שערתי שקיימות.

"פגשתי והכרתי מקרוב את אנשי הקמפיין התותחים עופר גולן, יונתן אוריך, טופז לוק, שכל אחד מהם שווה בשוק הפרטי מיליונים, חבורת מקצועניים בליגה אחרת.

"וכן, יש עוד אנשים רבים שבעיני הם סמל ודמות לחיקוי".

ומה המסר האישי שלך בפסח תשע"ט?

"חג הפסח הבא עלינו לטובה, מגיע אחרי מערכת בחירות שלעיתים למרבה הצער ומטבעה של מערכת בחירות ירדה לפסים אישיים. אני מברך את עצמי ואת כל עם ישראל, שנדע להשאיר את הבחירות מאחור ולהתאחד ביחד. כי בסוף יש לנו רק ארץ אחת וחייבים לשמור עליה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *