הדרמה נמשכת: ברע"מ מערימים קשיים כמה שעות לפני פקיעת המנדט

עד חצות יצטרכו ראשי מפלגות השינוי לחתום ללפיד הסכמים שיאפשרו לו לעלות לבית הנשיא ולהצהיר "עלה בידי". לפני זמן קצר מירב מיכאלי התקפלה וויתרה לאיילת שקד על המינוי בוועדת השופטים, אלא שברע"מ מערימים קשיים ודורשים את ביטול חוק קמניץ והכשרת אלפי בתים בנגב.

התקדמות במגעים הקואליציונים: עד חצות יצטרכו ראשי מפלגות השינוי לחתום ללפיד הסכמים שיאפשרו לו לעלות לבית הנשיא ולהצהיר "עלה בידי". לפני זמן קצר מירב מיכאלי התקפלה וויתרה לאיילת שקד על המינוי בוועדת השופטים, אלא שברע"מ מערימים קשיים ודורשים את ביטול חוק קמניץ והכשרת אלפי בתים בנגב. רע״מ נוטים לדרוש את הדרישות שלהם בחקיקה עוד לפני שקמה ממשלה

העיתונאי עמית סגל צייץ וכתב כי "הליכוד לא מציע לרע״מ הצעות משופרות מהטעם הפשוט שאין לו רוב להעביר אותן – הרי סמוטריץ לא ייתן. הוא פשוט לוחץ על רע״מ לא להסכים להצעות מלפיד ובנט מהטעם שמה שלא יקויים לפני החתימה לא יקויים לאחריה. ורע״מ נוטים לדרוש את הדברים האלה בחקיקה עוד לפני שקמה ממשלה.:

מימינה נמסר כי "בהמשך להסכמות משבוע שעבר אודות קווי היסוד והרכב הממשלה החדשה ובהתאם לסיכומים שהושגו ביממה האחרונה, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי נתנה הסכמתה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד להודיע לנשיא ש״עלה בידו״ להרכיב ממשלה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *