ההחלטה הפוגענית של בג"ץ

בג"ץ קבע היום (ראשון) שחוק הפונדקאות יחול בתוך חצי שנה גם על קבוצות התועבה והורים יחידנים. המשמעות היא שבקרוב יוכלו להביא ילדים באמצעות הליך זה קבוצות באוכלוסייה שלא הותר להם לעשות זאת עד עתה. בשס זועמים, ביהדות התורה העדיפו שלא להתייחס

בג"ץ קבע היום (ראשון) שחוק הפונדקאות יחול בתוך חצי שנה גם על קבוצות התועבה והורים יחידנים. המשמעות היא שבקרוב יוכלו להביא ילדים באמצעות הליך זה קבוצות באוכלוסייה שלא הותר להם לעשות זאת עד עתה.

לאחר הפסיקה הדרמטית, חברי הכנסת של שס הגיבו בזעם על ההחלטה חכ"ל יוסף טייב, (ש"ס) בתגובה להחלטת בג"ץ להרחבת חוק הפונדקאות: החלטת בג"ץ מזעזעת ופוגעת בכל יהודי ויהודיה החיים במדינת ישראל שחשבו שהיא מדינת היהודים היחידה בעולם. כנראה שבג"ץ חיכה לעיתוי הזה של ממשלת השיסוי והשנאה של בנט- לפיד-ליברמן ששמה למטרה לקעקע כל דבר שבקדושה ונוח לבג"ץ להמשיך ולהכות בפסקיו המשונים את זהותה של המדינה היהודית כפי שעושה הקואלציה הנוכחית. נמשיך לשמור בעוז ובגאון על אורחות חיינו רק על פי תורת ישראל שהיתה לפני בג"ץ ותישאר אחריו לעולמי עד.

בצלאל סמוטריץ ' מסר: "אלפי שנים שרדנו את מי שביקש לפגוע ביהדות, נשרוד גם את לפיד, ליברמן ובנט. אין לי ספק שארגוני הנשים ילחמו נגד החלטת בג"ץ שמתירה סחר בנשים למטרת פונדקאות."

פרופ' אייל גרוס מומחה למשפט ומגדר באונ' ת"א בתגובה להחלטת בג"ץ על חוק הפונדקאות: ״העובדה שהכנסת לא תיקנה את החוק ונדרשה מעורבות בג״צ מוכיחה את חיוניותו של בג״צ ; הפוליטיקאים לא מחויבים לזכויות ולכן נדרשת המעורבות״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *