ההסתדרות בניסיון גיוס המוני ב אתרי בנייה ברחבי הארץ

ההסתדרות למען עובדי הבניין: ההסתדרות החלה בימים אלה במבצע הסברה באתרי בנייה ברחבי הארץ, כחלק ממאבקה לשמירה על בטיחות עובדי הבניין. במסגרת המבצע, שיימשך מספר שבועות, נציגים מ-30 המרחבים של ההסתדרות הפרוסים בארץ, יגיעו לאתרי בנייה, ישוחחו עם העובדים ויחלקו להם חומרי הסברה בנושא שמירה על בטיחות בעבודה. חומרי ההסברה הם בשפות עברית וערבית.

המבצע החל בימים אלה באתרי בנייה בתל אביב (צפויות ביקורות ביותר מ-70 אתרים בעיר), בטבריה וברחובות באזור המשולש הצפוני, ויימשך ביישובים בכל הארץ, על פי תכנית עבודה מסודרת של אגף ארגון ומרחבים. בכל צוות הסברה יהיו 2-3 עובדי הסתדרות, אשר יגיעו לאתרי בנייה בשעות שונות של היום, החל מהשעות המוקדמות של הבוקר, יחלקו חומרי הסברה לעובדי הבניין, וכן וסט זוהר. הצוותים צפויים לבקר בכ-930 אתרי בנייה בארץ, בעיקר באתרים גדולים שבהם יש מנופים ומספר רב של עובדים.

בחוברת ההסברה, שכאמור תחולק בשפות עברית וערבית, יש מידע על שמירה על בטיחות, לצד מידע על זכויות התעסוקה של העובדים – למשל, טבלת השכר שעל המעסיקים לשלם להם, הפרשות פנסיוניות, זכויות הבראה, דמי מחלה וחופשות, וכן חובת המעסיקים לספק להם תנאי עבודה כמו פינות אוכל מסודרות. בחוברת יש פרטי קשר למוקדים טלפונים של ההסתדרות, אליהם העובדים יכולים לפנות עם שאלות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *