ימינה על ההצעה המפתה של נתניהו לבנט: "בנט דואג לאזרחים ולא לשירונים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לבנט לשריין 7 חברים בימינה לליכוד ב-2 מערכות הבחירות הקרובות בתמורה להמלצה לנשיא בשבוע הבא.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לבנט לשריין 7 חברים בימינה לליכוד ב-2 מערכות הבחירות הקרובות בתמורה להמלצה לנשיא בשבוע הבא. ההערכה היא שבנט יתפתה להצעה ויחליט להצטרף לממשלה. תגובת 'ימינה' להצעה: "נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשיריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".

בנוסף, מוצע לבנט ייצוג באותו יחס במרכז הליכוד ובקרב מתפקדי המפלגה, דהיינו כ-17% מחברי כל המוסד. נתניהו נפגש השבוע עם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ כדי לקבל את הסכמתו למהלך.

בנט ושקד ביקשו במשך שנים להיכנס לליכוד, והם נחסמו בידי נתניהו. כעת מקווה ראש הממשלה כי ההצעה תימנע את חבירתו של בנט לגוש השני, ותסייע לו להקים ממשלה שתשען על רע"מ, דבר שזוכה להתנגדות סמוטריץ'.

במקביל, הערב לפיד העביר מסר לבנט כי "הוא מוכן לוותר על המקום הראשון ברוטציה אם תתחייב שלא תלך עם נתניהו אם תקבל מאיתנו את המנדט".

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה במסיבת עיתונאים שהתקיימה הערב בלשכת ראש הממשלה לגדעון סער ולנפתלי בנט לחזור הביתה, “נכון שהיו בנינו מחלוקות במשך השנים אבל ידענו להתגבר”, אמר נתניהו, “בואו נשים את המשקעים האישיים מאחורינו. חיזרו הביתה למקום הטבעי שלכם, לימין.”

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט וסער ערב רב. רק ביבי. כל עוד אין טוב ממנו רק ביבי. רוצים להחליף ביבי דרך כתבי אישום של שקר ודרך סחטנים אינטרסנטים כאילו ימין והם ממש זבל בנט סער חמורים ממש. מחליפים שלטון דרך הקלפי נקודה. נצביע ביבי ושוב ביבי ממש לא אכפת לי לבחור כל שבוע אפילו. כמו תפילת מנחה כל יום. תתפווצצוווו סמולנים ערב רב עופו לברלין

    רק ביבי. כל עוד אין טוב ממנו רק ביבי. רוצים להחליף ביבי דרך כתבי אישום של שקר ודרך סחטנים אינטרסנטים כאילו ימין והם ממש זבל בנט סער חמורים ממש. מחליפים שלטון דרך הקלפי נקודה. נצביע ביבי ושוב ביבי ממש לא אכפת לי לבחור כל שבוע אפילו. כמו תפילת מנחה כל יום. תתפווצצוווו סמולנים ערב רב עופו לברלין

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב