ההר הוליד עכבר: אישומי מס קלים כנגד אריה דרעי

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע הבוקר (שישי) כי בכוונתו להעמיד את השר דרעי בגין עבירות מס. היועץ החליט לנקות את דרעי מאישומים כבדים על שחיתות שלטונית

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע הבוקר (שישי) כי בכוונתו להעמיד את השר דרעי בגין עבירות מס. היועץ החליט לנקות את דרעי מאישומים כבדים על שחיתות שלטונית. וכך, למרות החקירה שהחלה בחשדות לעבירות שוחד – היועמ"ש החליט להאשים אותו בעבירות מס לבסוף, בכפוף לשימוע.

מנדלבליט הודיע היום לבא כוחו של שר הפנים אריה דרעי כי לאחר בחינת חומר הראיות הוחלט להעמידו לדין בגין עבירות מס בשלושה אירועים שונים, בכפוף לשימוע. היועמ"ש קבע כי אין תשתית ראייתית לעבירות שוחד וקבע שדרעי לא יואשם בהן.

דרעי כתב הבוקר: "לאחר למעלה מ-5 שנות חקירה קשות, אני מודה לבורא עולם על ההחלטה לבטל את כל האישומים השקריים נגדי ומשוכנע כי בשימוע יוחלט גם על סגירת התיק בעניין עברות המס, לאחר שכל העובדות יוצגו בפני היועץ המשפטי. אני מתכוון להמשיך להתמקד בתפקידי כשר הפנים והדאגה לחלשים שזקוקים לסיוע, בעיקר בתקופת הקורונה ושמירה על זהותה היהודית של המדינה‎".

העיתונאי יאיר שרקי צייץ בטוויטר: "בקיצור, מהחשדות החמורים נגד דרעי לא נשאר כלום, אבל על הדרך מצאו ענייני מס בסריקת חשבונות הבנק. 5 שנים ו3 מערכות בחירות בהן נבחר ציבור ושולחיו נאלצים להתמודד עם עננת שחיתות חמורה שהתפוגגגה הן עונש מספיק. לשלוח אותו למערכה רביעית עם כתב אישום על עבירות מס זה עוול. אפשר להסתפק בכופר"?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *