ההתבטאות שעוררה זעם: דרעי מוכן לשבת עם ליברמן

יו"ר שס אריה דרעי בראיון ל"ישראל היום" מפתיע ואומר כי "הוא מוכן למחול לליברמן כדי להקים ממשלה", "לא הופתעתי מפרישת סילמן מהממשלה", כך אומר אריה דרעי בראיון בלעדי שיפורסם מחר ב"ישראל השבוע". בעקבות הדברים אנשי תקשורת רבים מתחו ביקורת על הדברים של דרעי ואמרו כי הם לא מוחלים לליברמן על כל הגזירות הקשות שהמיט על הציבור החרדי

יו"ר שס אריה דרעי בראיון ל"ישראל היום" מפתיע ואומר כי "הוא מוכן למחול לליברמן כדי להקים ממשלה", "לא הופתעתי מפרישת סילמן מהממשלה", כך אומר אריה דרעי בראיון בלעדי שיפורסם מחר ב"ישראל השבוע". בעקבות הדברים אנשי תקשורת רבים מתחו ביקורת על הדברים של דרעי ואמרו כי הם לא מוחלים לליברמן על כל הגזירות הקשות שהמיט על הציבור החרדי.

דרעי הוסיף כי "כבר כמה ימים יש מגעים, הייתי סקפטי. באמצע הלילה הודיעו לי שזה סופי. אני מקווה שהיא לא האחרונה. בקרוב ממש נשמע על עוד אחד או שניים שיעשו אותו מהלך".

אתה יודע או מקווה?

"אני מקווה בגלל מה שאני יודע, ידיעה לבד זה לא מספיק".

איילת שקד? ניר אורבך?

"לא אגיד שמות. אנחנו נמצאים באמצע אירוע מתגלגל, ואני מקווה שהוא יסתיים בטוב". 

על המחיר שמשלמים לסילמן אמר דרעי "כל מחיר שצריך לשלם בשביל להפיל את הממשלה הרעה הזאת שווה לשלם. דובר על אחד הח"כים (שיש הידברות איתו, י"ש) שלא רצה לקבל מקום בליכוד כי הוא לא מסתדר איתם. הצעתי לתת לו מקום בש"ס. 

"סילמן עשתה צעד אמיץ, הייתה לי ביקורת קשה עליה אבל היא עשתה צעד אמיץ, אחותנו, ברוכה השבה הביתה. יש לה מקום מכובד בקואליציה שלנו. וגם למי שעוד יבוא יש מקום. כולנו נוותר, כולנו נצמצם בתפקידים בממשלה". 

לדבריו, "מהיום זה יום חדש. סילמן לא אחרונה. נכון לרגע זה, כשהמצב הוא 60-60, הממשלה לא יכולה לתפקד יותר, נקודה. יש סיכוי טוב להגדיל את ה־60 ואז צריך לראות אם הולכים לבחירות או מקימים ממשלה חלופית אחרת".

אפשר להקים ממשלה עכשיו? הולכים לבחירות?

"יש לנו רוב עם גדעון סער וימינה. אם הם יחזרו הביתה ויגידו טעינו, היתה לנו נקמה, היו לנו עצבים, אבל אנחנו חוזרים הביתה – תאמין לי שלא נזכיר להם דקה אחר כך שהם היו לא בסדר. אני אדאג לזה. נקבל אותם באהבה מוחלטת. תבואו אלינו בחזרה, בואו תקימו ממשלה, תקבלו תפקידים בכירים. 

"יימחק להם הכל? אני מוחק להם הכל, אדאג שיקבלו את הכבוד הכי טוב שיכול להיות. גם נתניהו יקבל אותם באהבה. אגיד לך אפילו משהו יותר מזה, גם אם איווט ליברמן רוצה לבוא בחזרה – נגיד לו בבקשה, תבוא".

ליברמן?! אמרת עליו את הדברים הכי גרועים בעולם.
 
"אם הוא ירצה להיכנס לקואליציה ולהיות חלק מאיתנו ביחד זה אפשרי". 

אמרת שאין לו סליחה וכפרה לעולם.

"על המעשים שהוא עושה, אבל אני מוכן למחול, הכל כדי להקים ממשלה נורמלית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *