ההתנפלות הברוטלית על הראשל"צ • דב הלברטל

בהתחשב בחוק השבות הליברלי, שלא לומר הרפורמי, המאפשר עלייתם של גוים בזיקה כזו או אחרת ליהודים, שאין לה שום משמעות על פי ההלכה, כל עולה מרוסיה הוא בחזקת לא יהודי, כל עוד לא הוכח אחרת

צודק לחלוטין הראשון לציון בדבריו על עולי רוסיה. זה בכלל לא עניין פוליטי. המדינה מוצפת במאות אלפי גוים, ברובם עולים מרוסיה, ובעשרות אלפים ספק יהודים, עולי אתיופיה.

בהתחשב בחוק השבות הליברלי, שלא לומר הרפורמי, המאפשר עלייתם של גוים בזיקה כזו או אחרת ליהודים, שאין לה שום משמעות על פי ההלכה, כל עולה מרוסיה הוא בחזקת לא יהודי, כל עוד לא הוכח אחרת.

אולי היה כדאי לבדוק אם איווט ליברמן הוא יהודי. ואולי עדיף שיתגלה שהוא לא יהודי, דבר שיעמוד לזכותו לנוכח ההסתה והשנאה שלו ליהדות וההסתה הבלתי פוסקת שלו כנגד ערכיה וכנגד הציבור החרדי. אצל עולי רוסיה, החשש לגויותם הוא ריאלי ולא כך רחוק.

אצל עולי אתיופיה, זה לא רק חשש. אין בכלל שאלה. הם לא יותר מספק יהודים. ספק יהודים ומטה. על כל הצרה הצרורה הזו, אחראים אישי הציבור החילונים, מסיתים ומדיחים ליברלים, שלא איכפת להם מנישואי תערובת. לכולם זכורה השמחה הלאומית המתפרצת עם נישואיהם של  לוסי אהריש הערביה, והשחקן היהודי.

הראשון לציון ציין את המגמה הפוליטית בהעלאתם של הגוים מרוסיה. אך ישנה מגמה חמורה בהרבה. וזו המגמה של שינוי הד.נ.א. של העם היהודי. להגדיר את העם היהודי מחדש. לומר לנו שגוי שמשרת בצבא, הוא יהודי. ושהוא יותר יהודי מחרדי שלומד בישיבה.

החילונים מעוניינים במיגור היהדות האורתודוכסית. זה כל הסיפור. וזה הסיפור האמיתי. כל השאר הוא רק משל. וזו בעיית הבעיות ביחסי דת ומדינה. הכל נגזר מזה.

כי אחרת מה יצדיק את פריקת העול שלהם? מה יצדיק את זה שבניהם מתחתנים עם גויות? מה יצדיק את זה שבניהם ובנותיהם יורדים לברלין ולארצות הברית ומתבוללים שם? מה יצדיק? מה יצדיק שנכדיהם לא ידעו מה זה שבת אבל יחגגו את העצי האשוח? רק הגדרה מחודשת של היהדות. כי הרי הסיכוי שנכדיהם יהיו גויים, הוא לא קטן. ואז, מה יהיה?

הרי ראש ממשלה בעצמו היה נשוי לגויה. מישהו טורח להזכיר את זה? הלא בנו של ראש הממשלה התרועע תקופה ארוכה עם בחורה גויה, והמדינה הריעה לחברות הנלוזה הזו.

וזה מה שמסביר באופן נקודתי את הסיפור עכשיו. כלי התקשורת, במתקפה פרועה ובלתי פוסקת כנגד הראשון לציון, מצטיינים בבורותם ובשנאתם לכל דבר יהודי. הפוליטיקאים החילוניים, כולל ראשי הממשלות, בגיבוי מסיבי של התקשורת, יוצרים את הבעיה החמורה של שיטפון הגויים בארץ. הם כורים את הבור הזה, שעתיד לפלג את אזרחי ישראל.

לאחר שיצרו את הבעיה הזו, בזדון ובבורות, הם באים בדרישה לגייר את מאות אלפי עולי רוסיה בגיורים פיקטיביים. בהתחשב בליברליות הגואה, בכלי התקשורת החד צדדים, שמאלניים עלובי נפש ששונאים את יהדותם, אנחנו צועדים בבטחה להיות שתי מדינות לשני עמים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *