יחמיר את ההגבלות? נתניהו יכנס דיון חירום

רה"מ בנימין נתניהו יכנס בצהריים בלשכתו דיון בעניין התפרצות הנגיף. בין היתר תיבחן אפשרות להחמיר את ההגבלות

רה"מ בנימין נתניהו יכנס בצהריים בלשכתו דיון בעניין התפרצות הנגיף. בין היתר תיבחן אפשרות להחמיר את ההגבלות. במשרד הבריאות דורשים להשבית את המשק באופן כליל, אך משרד האוצר מתנגד למהלך מחשש לפגיעה במאות אלפי עובדים.

בצה"ל החליטו כי בבסיסים הסגורים-עוצר יציאות למשך חודש. בסיסים פתוחים-התחלקו למשמרות כמו כן כל המילואים נדחו לאחרי פסח,האימונים נעצרו.

מספר הישראלים שנדבקו בקורונה עלה ל-250 – 4 מהם במצב קשה ו-4 החלימו ושוחררו. 231 נדבקים מוגדרים במצב קל ו-11 בינוני, 44 חולים נמצאים בביתם.

בידיעות אחרונות דווח הבוקר כי במשרד הבריאות דורשים לסגור את פעילות המשק ולהשבית לחלוטין את פעילות התחבורה הציבורית בישראל, אלא שבאוצר מתנגדים בתוקף וטוענים כי מאות אלפי ישראלים יישארו ללא מקום עבודה. הערכה היא כי כבר בימים הקרובים עם הזינוק המשוער במספר הנדבקים – המדינה תלך לסגר.

במשרד הביטחון עדכנו הבוקר שעובד חברה שנותנת שירותים למשרד אומת אמש כחולה בקורונה. הוא עובד במתקן בפתח תקווה ונמצא באשפוז. בתום חקירה אפידמיולוגית שהתקיימה בשיתוף עם משרד הבריאות, הונחו חבריו של העובד לצוות להיכנס לבידוד. "בשלב זה אין מגבלות נוספות לעובדי הבניין", נמסר ממשרד הביטחון שהוסיף כי הוא פועל לטיהור המתחם שבו ישב העובד, בהתאם להנחיות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *