הושלמה ההיערכות של שירותי ההצלה לאבטחת הרבבות במירון

בארגון 'איחוד הצלה' השלימו את ההיערכות הלוגיסטית והמקצועית האדירה למבצע האבטחה הגדול לאבטחת שלומם של רבבות העולים לציונו של הרשב"י בל"ג בעומר תשע"ט – 2019 במירון, המבצע יחל משעות הצהריים של יום רביעי שלפני ל"ג בעומר ועד לשעות הלילה המאוחרות של מוצאי ל"ג בעומר, לאחר מעמדי ההדלקה האחרונים על ההר.

מאות מתנדבים, רופאים, פראמדיקים וחובשים באיחוד הצלה מכל רחבי הארץ, יטלו חלק במערך האבטחה והסיוע הרפואי לרבבות העולים למירון, והם יפעלו בצוותים ע"פ חלוקה למשמרות מסודרות בפריסה רחבה בכל המתחמים השונים בהר מירון, במקום אף יוקם חפ"ק מרכזי כבשנים עברו, וימוקמו נקודות ההזנקה לצוותים הרבים, וכמו כן יובאו רכבי שטח מתאימים לפעילות בעת הצורך.

יחידת האופנועים של הארגון תתפרס סביב כל הר מירון בכדי לתת מענה רפואי מהיר ויעיל לכל קריאה שתתקבל הן מהחניונים הרבים בהם ישנם עומסים כבדים בדרך כלל, והן מהמתחמים השונים סביב ההר כולו. ראשי הארגון יחד עם אגף המבצעים של איחוד הצלה, קיימו בימים אלו ישיבות היערכות בשיתוף כל הגורמים המקצועיים המפקדים על מערך האבטחה במירון בל"ג בעומר, לקראת תחילת המבצע הגדול, וכן לתיאומים אחרונים מול כלל גורמי החירום הביטחון וההצלה שיפעלו במקום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *