הושלמה עסקת רפאל-אירונאוטיקס

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ ואיש העסקים אביחי סטולרו השלימו את תהליך רכישת קבוצת אירונאוטיקס, זאת לאחר דיווח על המהלך על-ידי אירונאוטיקס לבורסה בתל אביב. החברה קיבלה לידה באופן רשמי את תעודת המיזוג ע"י רשם החברות, אשר הכריז על מחיקתה של אירונאוטיקס מהבורסה ("מיזוג משולש הופכי"), ובעקבות כך כל מניותיה יועברו לאחזקת הרוכשות.

רכישת אירונאוטיקס הינה עסקת הרכישה הגדולה ביותר שביצעה רפאל והיא פועל יוצא של תהליך אסטרטגי שהחל ברפאל בשנת 2017, במסגרתו נבחנו מספר כיווני פעולה להרחבת פעילות רפאל, בין השאר על-ידי מיזוגים ורכישות. כמו כן, לראשונה רפאל תייצר ותפתח פלטפורמות בלתי מאוישות, צעד אשר צפוי להרחיב את יכולותיה ומכירותיה של החברה, אך גם יצמיח יכולות חדשות ועליונות מבצעית וטכנולוגית של מערכת הביטחון הישראלית.
הפתרונות הטכנולוגיים של רפאל ואירונאוטיקס יתנו מענה מבצעי מקצה לקצה לאתגרים הביטחוניים באוויר, בשכבות הבינוניות והנמוכות, באמצעות שילוב בין פלטפורמות בלתי-מאוישות ומערכות תקשורת, אלקטרו-אופטיקה ויכולות מתקדמות נוספות.
קבוצת אירונאוטיקס מורכבת מחברות העוסקות בפיתוח ובייצור של פתרונות מודיעיניים מבוססי מערכות בלתי-מאוישות, עבור השוק הביטחוני בארץ ובעולם, וכן גם בתחומי טכנולוגיה משיקים. מאז הקמתה בשנת 1997, מפתחת אירונאוטיקס מערכות מטוסים ללא טייס הנמצאות בחזית הטכנולוגיה, ומשרתת כ-70 לקוחות, צבאיים וביטחוניים, ביותר מ-50 מדינות. אירונאוטיקס תמשיך להתפתח כחברה עצמאית, תוך גידול ופתיחת תחומי מחקר ופיתוח חדשים, להרחבת הפוטנציאל השיווקי ותהווה חלק אינטגרלי במגוון פרויקטים משותפים עם רפאל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *