הזמרת לנשים מרגשת עם 'אלול בא'

קול דודי דופק: הזמרת לנשים ציפורה איבגי מרגשת עם 'אלול בא

לציפורה איבגי (33) נשואה ואם לששה ילדים, הידועה בקולה הסופרן והמצמרר, אין אופציה להיות בשעות הערב בבית, היא נמצאת כעת בשיא פריחתה המוסיקלית, עם רזומה של אלפי מופעים גדולים ואירועים פרטיים בארץ ובחו"ל ולמרות זאת מצליחה להיות רעייה נאמנה ואמא במשרה מלאה, היא משלבת בין השניים באמונה תמימה ועושה את זה בגדול.

ציפורה נולדה למשפחה מוזיקלית, דוד שלה הוא פייטן וחזן מפורסם היא החלה להופיע לנשים כבר מגיל עשר כשהוגדרה כילדת פלא של ממש. כמו במוזיקה הגברית – מסתבר, שיש גם להקות דתיות של בנות וציפורה הייתה הסולנית של להקת 'צלילים'.

לצד ההופעות ציפורה מטפחת אומנות של כתיבה והלחנה שמבשילים לכדי שירים מקוריים לעצמה ולזמרים אחרים ואפילו הלחינה 6 המנונים למחנות הרשמיים של סמינר בנות אלישבע.

את אלבומה המקורי הראשון הוציאה לפני כעשר שנים, מאז הספיקה להגיע כמעט לאלבום החמישי, שנמצא כעת בשלבי הסגירה האחרונים ויצא אי"ה בחודשים הבאים, חלקו כבר הופץ בערוץ היוטיוב שלה, כשגם הוא עם מילים ולחן מקוריים שלה והיא לא מתפשרת על איכות העיבודים והנגנים ששותפים בו.

קולה הצלול והמרגש החודר ללבבות שמור אך ורק להופעות נשים, אותן היא עורכת בהיכלי תרבות בליווי נגניות ורקדניות, אירועי בת מצווה, חינות, הפרשות חלה ועוד… שם היא שרה מעמקי ליבה את כל סגנונות המוסיקה היהודיים, החל בחסידי ומזרחי וכלה במוזיקת עדות, פיוטים ואפילו באידיש. הופעותיה של ציפורה איבגי הן שם דבר בקרב המגזר הדתי – חרדי ובקרב נשים חילוניות ומסורתיות.

את 'אלול בא' כתבה והלחינה ציפורה לפני שנה בדיוק והוא חיכה בסבלנות לקראת השנה החדשה, עכשיו הוא כאן, מלווה בכלים חיים הפורטים על הלב וסלסול מרטיט של "בן אדם מה לך נרדם…" כדי לרגש ולשמח בבחינת 'בגיל וברעדה' בימי הרחמים והסליחות את בנות ישראל: "אלול בא – תקראי אליו בהיותו קרוב,
אלול בא – תתקרבי אליו תתמלאי בטוב…"

11 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שיר נדיר לזמרת נדירה

    ציפורה היא אחת הזמרות הנדירות שיש! זכינו בזמרת מהממת שיודעת לרגש ולהקפיץ את קהל הנשים. אני הזמנתי אותה לאירוע בת המצווה של הילדה ותאמינו לי שאף אחת מהנשים שהיתה נוכחת לא תשכח את ציפורה! יישר כח.

    דנה סאלם |
    הגב
  2. שיר נדיררר

    אלופה מרגשתתת השירים שלך מוושלמים אחד אחד אין עלייך ציפורה!!!

    שובל ברזילי |
    הגב
  3. מרגשת כל פעם מחדש תותחית ואלופה מספר 1 !!!

    תצליחי תותחית!

    יסכה |
    הגב
  4. מרגשת כל פעם מחדש תותחית ואלופה מספר 1!!!

    מרגשת כל פעם מחדש תותחית ואלופה מספר 1 !!!

    יסכה |
    הגב
  5. שיר מהמם

    שיר מהמם שרה מדהים עושה צמרמורת כל הכבוד נהנתי מאוד לשמוע את השיר

    ליאת גז |
    הגב
  6. ציפורה התותחית

    את זמרת ממש טובה תותחית ממש עוצמתית שה יאיר את דרכך שתצליחי אהובה אוהבת אותך

    אופירה כהן כביר |
    הגב
  7. אלופה

    ציפורה את מהממת!!!! וזמרת אלופההה אוהבת לשמוע אותך כול פעם מחדש שתצליחייי

    אוריה |
    הגב