החבילה של גנץ לתושבי בני ברק

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום על חבילת סיוע ייעודית לבני ברק הכוללת תקציב הסברה, הקצאת אוטובוסים קבועים להסעות ומלוניות מותאמות

 

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום על חבילת סיוע ייעודית לבני ברק הכוללת תקציב הסברה, הקצאת אוטובוסים קבועים להסעות ומלוניות מותאמות.

גנץ הודיע על כך במפגש זום שקיים היום עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, נציגים בכירים במשרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף. בפגישה הוירטואלית השתתפו גם שרת התפוצות עומר ינקלביץ' ואלוף (במיל') רוני נומה, המלווה את העירייה בהתנדבות.

במפגש סוכם על חבילת סיוע ייעודית לבני ברק, לעידוד ההסברה לציבור ופינוי תושבים למלוניות הקורונה. בין השאר סוכם כי יועבר תקציב הסברה ייעודי מוגדל המעודד יציאה של חולים למלוניות הקורונה, וכן יועמד מערך היסעים לשימוש העירייה.

שר הביטחון גנץ, הודה לראש העיר ולאלוף נומה על שיתוף הפעולה, ולבכירי מערכת הביטחון וצה"ל המלווים את העיר ואמר: "במלחמה בקורונה חייבים לנצח, אין ימין ואין שמאל, אין חילונים ואין חרדים. בגל הקודם אלוף נומה ביחד עם ראש העיר הביאו לחיבור משמעותי של יכולות הצבא לרשות המקומית, ואנחנו כאן בכדי לחזק אותו ולהילחם ביחד במגיפה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *