החלום השחור של המפלגות החרדיות יתממש? בנט ולפיד נפגשו

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ונפתלי בנט נועדו היום, לדון בהקמת ממשלה – כל התרחישים האפשריים

לאחר הכחשות אין סופיות- יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ונפתלי בנט נועדו היום, לדון בהקמת ממשלה, כך מדווח עמית סגל. על פי ההערכות, בנט שוקל ברצינות לקבל את הצעת לפיד ולשמש ראש ממשלה ראשון בשנתיים הראשונות, לפיד ישמש כראש ממשלה בשנתיים האחרונות, אלא שעל הדרך הוא יצטרך לפרק את המוקשים" התנגדות שקד ותמיכת עבאס.

‏מלשכת שקד נמסר על הפגישות של בנט ולפיד: "לא מתייחסים לפגישות, נפתלי ואיילת מתואמים"

שאר חברי ימינה ובהם איילת שקד לא עודכנו בפגישה. גורם בגוש השינוי אומר כי בנט דרש בימים האחרונים להסתיר באופן מוחלט את המגעים והשיחות.

העיתונאי עמית סגל שפרסם את הידיעה כתב בטוויטר: "עכשיו כבר ברור שכשבנט הודיע שממשלת השינוי ירדה מהפרק זו לא הייתה אמת, אלא הסחת דעת לצורכי הורדת לחץ".

העיתונאי אטילה שומפלבי הגיב בטוויטר על הידיעה: "‏בניגוד לסיבוב הקודם שבו שקד חירבה את ממשלת השינוי ואת בנט – הפעם, שקד באופסייד. בימינה השטח המשמעותי עם בנט, וכך גם רוב הח"כים. הפעם, החתירה של שקד לזרועות נתניהו לא תעבור בשקט בימינה, ונראה שמנסים לחזק את עמוד השדרה של בנט. עובדים בזה חזק. מחר הפגנת תמיכה מול ביתו של בנט".

כעת ‏לנפתלי בנט שתי חלופות: 1. ממשלה אולי עם הימין. ובמקרה של בחירות 6 שיריונים ב36 מקומות ראשונים בליכוד, שר ביטחון ותיק בכיר לשקד. 2. ממשלה עם לפיד כשהוא ראש ממשלה ואיתו יאיר גולן ואיבתיסאם מראענה. עד ליום רביעי הוא יצטרך סופסוף לרדת מהגדר שהתיישב עליה מאז היציאה לבחירות ולהחליט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *