החלום של בנט התנפץ? שיקלי הודיע כי יתנגד לממשלה עם לפיד

לאחר שהיה נראה שבנט מתקרב בצעדי ענק אל ראשות הממשלה, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה הודיע הבוקר (רביעי) ליושב ראש מפלגתו נפתלי בנט שיצביע נגד ממשלה עם לפיד ומפלגות השמאל

לאחר שהיה נראה שבנט מתקרב בצעדי ענק אל ראשות הממשלה, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה הודיע הבוקר (רביעי) ליושב ראש מפלגתו נפתלי בנט שיצביע נגד ממשלה עם לפיד ומפלגות השמאל. במכתב נוקב הוא כתב: "מה לנו ולדגלים השחורים, מה לנו ולשנאה?". הוא הוסיף שממשלה כזו תפגע אנושות בקשר עם "אחינו, בוחרי הליכוד".

ימינה מסרה בתגובה: "עמדת ח"כ שיקלי ידועה לנו ואנו מכבדים אותה – נמנע בחירות". כזכור, לפני יומיים הכחיש שיקלי את האופציה של פיצול בימינה: "עומד מאחורי בנט וסומך עליו – אנחנו אגרוף אחד".

הערכה בימינה כי גם חברת הכנסת איילת שקד תודיע בעקבות שיקלי על כך שתתנגד להקמת משלה בראשות בנט ובכך נראה כי ישראל תלך לבחירות חמישיות.

סיעת תקווה חדשה התכנסה הבוקר לדיון בהמלצתה לנשיא המדינה בסוגיית הטלת תפקיד הרכבת הממשלה והחליטה להמליץ על לפיד לראשות הממשלה.

סמוטריץ' מסר בתגובה: ‏יש קונה עולמו בשעה אחת.

האמת, קראתי את המכתב הזה עם דמעות התרגשות בעיניים. אמת צרופה ופשוטה. דבר דבור על אופניו. שיח ערכי ישר שכל כך חסר לנו בפוליטיקה. תודה רבה עמיחי!

איילת, עכשיו תורך. תוכיחי שיש לך ערכים ועמוד שדרה ושאת לא נגררת אחרי בנט למחוזות של אבדן דרך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *