החלטנו: החופשה המשפחתית המושלמת לקיץ 2021

חופשה משפחתית בצל קורונה היא עסק מורכב. בדיוק בשביל זה בחרנו עבורכם את החבילה שעונה לכם על כל הצרכים – ארגון מושלם, ומחיר אטרקטיבי

שנה וחצי של פתיחה וסגירה, הגבלות עולות ויורדות ועסקים שמתאימים את עצמם, כשמעל כולם תחום התיירות שממציא את עצמו מחדש.

לתוך זה תמיד יהיה מי שיוסיף את הצורך החיוני בחופשה. כזו שתעניק לכם את השקט הנפשי, האווירה, והתנאים החומריים המלאים מחד, תוך מינימום בירוקרטיה והתעסקות בכל הכרוך בהתאמה למגבלות המתעדכנות מאידך.

אז זהו, שהקיץ הזה יש מי שכבר חסך לכם את ה-כ-ל ויצר עבורכם את החופשה המשפחתית המושלמת שתפורה למידותיכם מא' ועד ת'.

קודם כל הלוקיישן.

ים המלח הוא המקום המושלם לחופשה משפחתית שקטה ורגועה. רחוק מרעשי טיילת ושווקים עירוניים ומקסימום רוגע, שמש וחוף ים בריא.

מלון דייויד ים המלח מתהדר ברמת אירוח גבוהה, חמישה כוכבים, ומפנק מאד בכל מרכיבי האירוח; ארוחות מלאות ועשירות, נשנושים מסביב לשעון, בריכה ענקית תחת כיפת השמים, חדרים גדולים ומרווחים ועוד.

בסיבת המלון קניון חדיש בו תוכלו לרכוש מוצרים בלי לשלם מע"מ, ממש כמו באילת. אטרקציות, ואתרי תיירות בנינוח קדום, שמורות טבע בנוף מדברי ועוד.

אתן לא מסתפקים בפחות מ360!

המלון זה לא הכול. השנה לראשונה בתולדות המלון הוא נרכש במלואו עבור הציבור החרדי ככה שההתאמה עבורכם תהיה מושלמת! חברת הנופש והתיירות הוותיקה שיא טרוול, שמארגנת עבורכם נופשים כבר מעל 20 שנה חרטה על דגלה להעניק לכם הלקוחות את המקסימום בכל מעטפת האירוח, כך שגם אם תבחרו להעביר את השהות שלכם בתוך המלון לא תשתעממו לרגע; הופעות של גדולי הזמר, מופעי סטנד אפ, סדנאות לנשים ולגברים, הפעלות לילדים, ומה לא.

בין האמנים שיתארחו ויופיעו במהלך ימי הנופש גדולי הזמר החסיסי והמזרחי: חיים ישראל, ישי לפידות, אוהד מושקוביץ, הקינדרלאך ועוד!

אז אם עד עכשיו לא סגרתם חשוב שתדעו, שלמרות גודלו של המלון החדרים נסגרים במהירות שיא ואתם חייבים לשריין לכם את החופשה המשפחתית שתמיד חלמתם עליה.

התקשרו עכשיו למוקד ההזמנות …. או הקליקו כאן

מבצע השבוע:

רוצים את החופשה במתנה?

הכנסו עכשיו לאתר קול ברמה, חפשו את הבאנר של שיא טרוול, השאירו את פרטיכם ואולי תהיו חלק מאלו שיזכו בחופשה משפחתית במתנה!!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *