החקלאים רותחים על ממשלת השינוי: "הרפורמה שאושרה נגדנו גרזן על צווארנו"

לדבריהם: "החלטת הממשלה היום, לאשר את הרפורמה בחקלאות בתוך חוק ההסדרים, מבלי להגיע עמנו להסכמות, היא בבחינת גרזן על צווארה של החקלאות הישראלית.

"מאות אלפי הקולות שניתנו במרחב הכפרי לממשלת השינוי חשים נבגדים. נמשיך להיאבק בכל הכוח בתוך הכנסת ובכל הכלים העומדים לרשותנו עד לביטול הגזרות״ כך אומרים ראשי ההנהגה החקלאית בתגובה להשארת הרפורמה בחקלאות בחוק ההסדרים. ראשי ההנהגה המובילים את המאבק הינם: היו״ר נשיאות המגזר העסקי והתאחדות האיכרים, דובי אמיתי, יו״ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח, יו״ר מרכז השלטון האזורי, שי חג׳ג׳, מזכ״ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן ומזכ״ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר.

לדבריהם: "החלטת הממשלה היום, לאשר את הרפורמה בחקלאות בתוך חוק ההסדרים, מבלי להגיע עמנו להסכמות, היא בבחינת גרזן על צווארה של החקלאות הישראלית.

במקום לטפל ברשתות השיווק אשר קובעות את המחיר לצרכן, החליטו ללכת בצעד חריג וחד צדדי נגד החקלאים ואת המחיר הכבד ישלמו תושבי מדינת ישראל שללא חקלאות מקומית יהיו שבויים של בעלי ההון והממון אשר מחזיקים בכל שרשרת הערך כאשר הן גם הקמעונאיות, גם הסיטונאיות וגם היבואניות.

גם כעת, לאחר החלטת הממשלה, נמשיך להיאבק בכל הכוח נגד הרפורמה כפי שהיא מונחת כעת ונפעל שהכנסת תתקן את ההחלטה ותמנע את התוצאות ההרסניות שלה.

כשאזרחי ישראל בחרו ממשלת שינוי, הם לא התכוונו לשינוי לרעה ואנו מצפים משרי הקואליציה ומחברי הכנסת מכל סיעות הבית להילחם, יחד איתנו, לשינוי הגזירה הרת הגורל עבור החקלאים ועבור אזרחי ישראל״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *