החרדים בליכוד יוזמים: "הפגנה מול ביתו של רון קובי"

זאב פליישמן הנציג החרדי ברשימת הליכוד בתגובה לאייכלר ומקלב שתקפו את הליכוד שמנסה לגנוב קולות מהחרדים המודרניים. "לא צריך לירות בנגמ"ש"

כמה שעות לאחר שאקטואליק פרסם על סערת דבריה של חברת חוטובלי על על כך שהנשים החרדיות צריכות למרוד במפלגת החרדיות, זאב פליישמן הנציג החרדי ברשימת הליכוד בתגובה לאייכלר ומקלב שתקפו את הליכוד שמנסה לגנוב קולות מהחרדים המודרניים.

"בימים בהם הסקרים מראים כי גוש השמאל עולה על גדותיו ועלול לנצח את הבחירות ולהקים ממשלת שמאל אנטי דתית, שומה עלינו להימנע מלתקוף בתוך הנגמ"ש", הגיב פליישמן.

פליישמן הוסיף כי "מרגע בחירתי לרשימת הליכוד חזרתי ואמרתי כי איננו מעוניינים בלנגוס קולות מהמפלגות החרדיות אלא פונים לאותו קהל שהצביע בעבר למפלגות אווירה שלא עוברות את אחוז החסימה כמו אלי ישי ודומיו, מה שפוגע בימין כולו".

נציג החרדים בליכוד הבהיר כי בניגוד לדבריו של אייכלר כי רון קובי הוא נציג הליכוד, "אני גם רוצה להזכיר כי ראש הממשלה נתניהו תמך בבחירות האחרונות בטבריה ביוסי בן דוד ולא ברון קובי". בנוסף הבהיר כי הוא רוצה להביע שאט נפש והתנערות מוחלטת מהתנהגותו הבריונית והמסיתה של הפרובוקטור רון קובי".

"בעקבות הדברים גם פניתי באופן אישי לאייכלר ומקלב, לקבוע מועד משותף להפגנה של פעילי ליכוד חרדים ויהדות התורה מול ביתו של ראש עיריית טבריה רון קובי שמערער את החיים הרגועים בעיר ומקדם אג'נדה של שנאה ופירוד לבבות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *