החרדים בליכוד: "לא מעכלים את ההישג הפנטסטי"

בשיחה שקיימנו עם פליישמן, האחרון היה נשמע מרוגש מאד מהנתונים הדרמטיים ומהניצחון בכלל ואמר: "אני עדיין מעכל את הניצחון האדיר שהביא ראש הממשלה נתניהו, יחד עם בכירי הליכוד ובהם חברי ח"כ מיקי זוהר, שנתן בי אמון ומינה אותי לתפקיד מנהל המטה החרדי"

לראשונה בתולדות הליכוד, הוקם בסבב הבחירות השלישי, מטה בחירות חרדי רשמי, שעל ניהולו הופקד היועץ האסטרטגי והמועמד החרדי בליכוד, זאב פליישמן.

פליישמן, שאם יחוקק החוק הנורבגי, גם יהיה החרדי הראשון שיכהן כחבר כנסת מטעם הליכוד, הגה והוביל את קמפיין "זמן לחיזוק", שזכה להדים ושבחים רבים במגזר החרדי, ועם פרסום תוצאות האמת מתברר שגם להישג אדיר, כשבכל הריכוזים החרדיים רשם הליכוד עלייה של עשרות אחוזים ואף להכפלה בחלק מהמקומות כמו בקרית ספר וכפר חבד.

בשיחה שקיימנו עם פליישמן, האחרון היה נשמע מרוגש מאד מהנתונים הדרמטיים ומהניצחון בכלל ואמר: "אני עדיין מעכל את הניצחון האדיר שהביא ראש הממשלה נתניהו, יחד עם בכירי הליכוד ובהם חברי ח"כ מיקי זוהר, שנתן בי אמון ומינה אותי לתפקיד מנהל המטה החרדי. התוצאות הפנטסטיות לליכוד בריכוזים החרדיים מדברות בעד עצמן, ומעידות כי אפשר גם לעשות קמפיין חיובי נטול התרסות ולהביא הישגים, וזאת מבלי לפגוע בשותפות הטבעיות – המפלגות החרדיות. תודה לבורא עולם על ניצחון גוש הימין. יחד נעשה ונצליח".החרדים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *