החרדים בעפולה מוחים נגד העירייה: "הילדים שלנו לומדים במקלטים מעופשים"

הערב בשעה 19:00 יפגינו תושבים חרדים בעפולה במחאה על כך שהעירייה מזניחה את ילדיהם בכך שלא מקצה מבנה ראוי לת"ת 'נעים הליכות'. העירייה: הילדים למדו בתוך בריכת שחייה, העברנו את הילדים למוסדות משופצים

הערב בשעה 19:00 יפגינו תושבים חרדים בעפולה במחאה על כך שהעירייה מזניחה את ילדיהם בכך שלא מקצה מבנה ראוי לת"ת 'נעים הליכות'.

עידן בוסקילה מהוועד ההורים אומר ל'אקטואליק': "המקום שהעירייה הואילה בטובה למסור לנו הוא בית ספר עמל לשעבר. שמחנו! אבל לא הרבה זמן ,כי אז נאמר לנו שבית ספר עמל יחולק לשתים, אחד לנו ואלד לבית ספר "מרום", של הרב גולד.
גם פה, שמחנו יחסית. אלא מאי? בית ספר חולק בצורה הבאה: חלקו העליון לבית ספר מרום(בית ספר מעורב בנים ובנות, חלקם הגדול חילוני מובהק) וחלקו התחתון לתלמוד תורה.

לדבריו, חלקו העליון זה החלק העיקרי, עם כיתות הלימוד, הממוזגים, הנעימים. וחלקו התחתון זה החלק של המקלטים והמרתפים של בית ספר עמל לשעבר.. שמו את ילדינו בביובים "משופצים", מעופשים, רקובים ומזוועים ואני עוד עדין.
לדבריו, "בית ספר מרום כולל בין 80 ל90 ילדים.בתלמוד התורה 120 ילדים מכיתות א' -ח'.. ואנו קיבלנו את החלק התחתון,את המקלטים המעופשים".

מעיריית עפולה נמסר: ״עיריית עפולה פתחה אתמול בגאווה ובשמחה 156 מוסדות חינוך בעיר. ילדי בית הספר נעים הליכות למדו בשנים האחרונות בתוך בריכת שחייה!!! ראש העיר העביר אותם למבנה של בית ספר עמל, ששירת מאות ואלפי ילדים שעבר שיפוץ משמעותי.
בית הספר נפתח אתמול והגיעו תלמידים ללמוד בו אך הנהלת בית הספר בחרה לעשות פוליטיקה על גב הילדים וממשיכה לעשות זאת״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *