הטרדות ואיומים: הנשים שלמדו אצל רמתי נחשפות

מה קורה מאחורי הדלתות הסגורות של בית הכת של אהרון רמתי בירושלים? כתב חדשות 12 שוחח עם הנערות. צפו

אהרון רמתי בירושלים מגיף בדרך את חלונות ה"מדרשה לבנות" תמיד סגורה – כדי שאיש לא ייחשף למה שקורה בפנים. מעדויות של נשים שהיו בה – והצליחו לעזו ניתן לקבל הצצה למה שקורה בתוך הכת.

יוסי מזרחי יצא לשטח ודיבר עם הבנות שלמדו במדרשה, חלקם נשואות, התלמידות של רמתי הם בדרך כלל ללא איפור או בושם שנאסרו על ידיו, גם עבודה בסביבה גברית נפסלו מראש. רמתי הוא הדמות המרכזית בחייהן.

הדר פדידה הוקסמה מהרגע הראשון ונשארה. "בהתחלה היינו חמש בנות", סיפרה. "אבל פתאום, תוך שבועיים התחילו להגיע עוד. זה היה סוג של נהירה כזאת, גם מהמדרשות האחרות. ואז עברנו לגור אצלו בבית יחד עם הבנות שלו". ‎

"זה כמו לצאת מסוג של כלא", סיפרה לחדשות 12 "אפילו בור הייתי קוראת לזה, לא כלא. 12 שנים זה המון זמן. הרגשתי לקראת הסוף כבר עד למעלה, חנוק". "איך בחורה בת 30, אחרי מה שאת עוברת ומה שאת מרגישה, עדיין נשארת שם?" שואלת פדידה ומשיבה: "כי עברת שטיפת מוח של 10 שנים". והוסיפה: "יש בנות שיש להן אפילו סכינים בתוך הארון בניילון – 'במקרה הצורך' כתוב על זה".

פדידה סיפרה: "כל מה שהוא אמר היינו עושות, אין בכלל ויכוח, אם הרב היה אומר גם לרצוח, היינו רוצחות. אוכל לא היה האוכל שלנו. היה טחינה, אולי עם לחם, לפעמים אפילו את זה לא היה. בנות היו מתלקחות במים קרים כי לא הסכימו להדליק את הדוד. כמובן שאם נופלת הכיפה מהראש, אז זה יראת שמיים, אז מכות על הידיים של הילדים".

ל' סיפרה על רמתי "הוא בן אדם מאוד כריזמתי. מאוד הוקסמתי ממה שהוא דיבר, הוא נכנס, כל הבנות עם הלשון בחוץ, הוא מבחינתם האלוקים שלהן".

והוסיפה: "שם האמת, כל העולם החיצון הוא שקר. אפילו המשפחות שלנו, אם הם לא מסכימים עם רמתי הם רשעים. הם יהיו בגיהנום. עלהתנאים בכת סיפרה: "יש שני חדרי שינה, בכל חדר שינה יש בערך 15-18 בנות שישנות שם. יש גם מיטות שהן 3 קומות, ישנו גם ברצפה. הוא קשור לכל פרט הכי קשר שיש שם, אם זה דברים אינטימיים, וגם איזו החלקה לעשות לשיער".

"יש עכשיו מישהי שרוצה ללכת לקניות, משהו שמבחינתם זה לא בסדר, אז לוקחים גפרור, מקרבים את זה ליד, לאצבע רק שתרגיש את חום הגיהנום – ואז שאלו אם היא עדיין רוצה ללכת לשם. היו מדמיינות את עצמן ביום של הקבורה, מה יקרה להן, מה הן מרגישות, תולעים בקבר. כל מה שקורה זה הרבה חרדה ופחדים".

מטעמו של אהרון רמתי נמסר בתגובה: "הרב מכחיש בכל תוקף את המיוחס לו על ידי קבוצה קטנה המבקשת לפגוע בו, ובפעילותו למען הכלל. מול אלה ניצבות משפחות רבות המקעקעות את הטענות של המרואיינות בכתבה, ומשבחות את פעילותו של מנהל הסמינר. יש יותר מיסוד סביר להניח כי גם במקררה זה כמו במקרים שנחקרו ב-2015, התלונות יתבררו כחסרות שחר".

23 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנות ישראל הכשירות וטהורות הם הם המקדשי שם שמים בכל יום ובכל עת ובכל שעה ובכל רגע!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! הם שלוחים של השם יתברך. ויש להם רבנים שמדריכים אותם על טהרת הקודש! ואין לך קידוש השם יותר גדול מזה שבנות ישראל מתחזקים בסמינר קדוש וטהור כזה.

    בנות ישראל הכשירות וטהורות הם הם המקדשי שם שמים בכל יום ובכל עת ובכל שעה ובכל רגע!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! הם שלוחים של השם יתברך. ויש להם רבנים שמדריכים אותם על טהרת הקודש! ואין לך קידוש השם יותר גדול מזה שבנות ישראל מתחזקים בסמינר קדוש וטהור כזה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ידוע תדע: *** כעת כל הרבנים ; וכל המנהיגים; וכל הגדולים; ~ מיעצים לכולם ללכת למדרשה זו כי היא כאת כמאט המדרשה היחידה הפועלת בדעת תורה - ובהסכמת כל גדולי ישראל!!!!!!!!

    ידוע תדע: *** כעת כל הרבנים ; וכל המנהיגים; וכל הגדולים; ~ מיעצים לכולם ללכת למדרשה זו כי היא כאת כמאט המדרשה היחידה הפועלת בדעת תורה – ובהסכמת כל גדולי ישראל!!!!!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. הרב אלחנן פרץ שליט"א אמר כבר לפני בערך 12 שנים לא ללכת למדרשה הזו, גם לא בשביל לשמוע שיעור

    הרב אלחנן פרץ שליט"א אמר כבר לפני בערך 12 שנים לא ללכת למדרשה הזו, גם לא בשביל לשמוע שיעור

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. זה פשוט בושה לעולם החרדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    זה פשוט בושה לעולם החרדים

    זה פשוט בושה לעולם החרדים |
    הגב
  5. אל תמהרו לקבל לשון הרע ומוציא שם רע על צדיק. התקשורת/והמשטרה לא נטורלית בנושא הזה.

    אל תמהרו לקבל לשון הרע ומוציא שם רע על צדיק.
    התקשורת/והמשטרה לא נטורלית בנושא הזה.
    הכל מבוסס על שקר שקר שקר ושוב שקר.

    התקשורת/והמשטרה לא נטורלית בנושא הזה. |
    הגב
  6. כולנו חייבים לרחם על הרב הצדיק שזכאי לגמרי. כָּל הַמְרַחֵם עַל הַבְּרִיּוֹת מְרַחֲמִין עָלָיו מהשמים.

    כולנו חייבים לרחם על הרב הצדיק שזכאי לגמרי. כָּל הַמְרַחֵם עַל הַבְּרִיּוֹת מְרַחֲמִין עָלָיו מהשמים. "כִּי כְּשֶׁאָדָם צָרִיך לְרַחֲמִים, הַשֵּׁם יִתְבָּרַך שׁוֹלֵחַ לוֹ רַחֲמָנוּת שֶׁהוּא יְרַחֵם עַל אַחֵר, וְעַל יְדֵי זֶה מְרַחֲמִין עָלָיו, כמו שאמרו רבותינו ז"ל (שַׁבָּת קנא:): 'כָּל הַמְרַחֵם עַל הַבְּרִיּוֹת מְרַחֲמִין עָלָיו', וּכְמוֹ שֶׁכָּתוּב (דְּבָרִים י"ג): 'וְנָתַן לְך רַחֲמִים וְרִחֲמֶיך'… וְכֵיוָן שֶׁיִּהְיֶה לְך רַחֲמִים בְּוַדַּאי יְרַחֲמוּ עָלֶיך מִן הַשָּׁמַיִם"

    ~ אם נרחם על האחרים, כפי שהאלוקים מרחם עלינו – העולם היה הופך לגן עדן.
    ~ רחמים אמיתיים הינם – לדעת שעשית הכול למען הזולת.
    ~ אם תרחם על השני ותבין את מצוקתו – גם עליך ירחמו בשמים ויפתחו עבורך את שערי הרחמים.
    ~ הרחמנות היא תכונה שבלעדיה העולם היה הופך לתוהו ובוהו.
    ~ עם קצת רחמים והרבה הבנה, יש לנו יכולת להשפיע בצורה משמעותית על העולם שסביבנו.
    ~ העיקר כשאת/ה מתפלל 'אבא תרחם עלי' – האם אתה גם מרחם על אחרים?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  7. למה נטפלים אליו בצורה מזעזעת ומלבינים את פניו. כל עוד לא סיימו את החקירה?

    למה נטפלים אליו בצורה מזעזעת ומלבינים את פניו. כל עוד לא סיימו את החקירה?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  8. היום שמעתי מאחת שיודעת הכל בפנים שהכל שאומרים על הרב זו פשוט לשון הרע אחד גדול. יש לו יריבים פוליטיים עם כוח של "השטן" שפשוט משתמשים באמצעים של פשע, על מנת לתפור לו תיקים ולהפליל אותו מקנאה על זה שהוא כל כך מצליח בחינוך. מקווה שהאמת תצא לאור מהר. אבל נא: אל תמהרו לקבל לשון הרע ומוציא שם רע על צדיק. התקשורת/והמשטרה היא לא נטורלית בנושא הזה.

    אל תמהרו לקבל לשון הרע ומוציא שם רע על צדיק. התקשורת/והמשטרה היא לא נטורלית בנושא הזה.

    התקשורת/והמשטרה היא לא נטורלית בנושא הזה |
    הגב
  9. אל הבנות שעוד נשארו שם, זה הזמן לחשוב ולהתבונן, במה מאשימים את הצדיק הרב שליט"א. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון… למה הוא עצור ולמה אתם לא עוזבות? הסיבה היה בגלל שהכל עלילה שקרית….

    אל הבנות שעוד נשארו שם, זה הזמן לחשוב ולהתבונן, במה מאשימים את הצדיק הרב שליט"א. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון… למה הוא עצור ולמה אתם לא עוזבות? הסיבה היה בגלל שהכל עלילה שקרית…. לא מאמינים לשום מילה שלהן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  10. הצדיק המקובל אמר שהרב רמתי ייצא זכאי

    הצדיק המקובל אמר שהרב רמתי ייצא זכאי………….

    הצדיק המקובל אמר שהרב רמתי ייצא זכאי |
    הגב
  11. הנה 10 נקודות ברורות למחשבה לבירור הענין של הרב החשוד. ובסוף סיפור יפה. כנסו....

    הנה 10 נקודות למחשבה לבירור הענין המר הזה. כנסו……

    להקדמה: בסוף מובטח שהרב ייצא זכאי! אל תקנו את כל ההשקרים והלוקשים שמוכרים לכם. כנראה ישוחרר בזמן בס"ד. שוב אל תקנו את כל ה"מוציא שם רע" השקרים והלוקשים שמוכרים לכם זה הבל ורעות רוח.

    הנה 10 נקודות:

    א) -הבנות החשובות והצנועות ברובם בעלות תשובה ברמה כזו או אחרת, לכן הם בעצמם לא רוצים קשר עם המשפחה והם רוצים לגור שמה מרצונם! והם משלמים לו כל חודש על ההוצאות של המקום…

    ב) -הם הולכות לעבוד עם המלצתו המלאה, כמובן הם משלמות לו השתתפות בהוצאות המקום, שכירות ארנונה חשמל מים ומזון וכו' כרגיל…… לסיכום אין שם שום בעיות עם התשלום. אני בטוחה שגם הפעם ייצא הרב הצדיק בלא כלום. הנקודה היא שכל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה.

    ג) -והנה עוד *\\\-נקודה למחשבה-///*
    אז מה היה לנו בסירטון הראשון?
    תמונות של אב.
    תמונה של מיטות.
    תמונה של שטרות שיש בכל כיס. וד"ל.

    ד) -בינתיים כל הסיפור המזויף הזה נראה כמו רכילות ולשה"ר גמור. תגידו לי שמתם לב שהמשטרה אין ממנה ראיה כלל??? וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה. כנראה ישוחרר בזמן הקרוב בס"ד. כדכתיב: וְכָל-קַרְנֵי רְשָׁעִים אֲגַדֵּעַ תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ. והרב הוא הצדיק. תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק.

    ה) -ומובן מאליו שזה בכלל לא כת. "הכל קשקוש, לא היה ולא נברא" ובס"ד החשדות יופרכו והוא יצא זכאי ונקי לגמרי. יש אנשים שמנסים לנקום בו באופן אישי, אבל בסוף הוא ייצא זכי לגמרי. אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים, מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    ו) -ראוי לציין שמבחינת המשטרה, כל עוד לא התקבלו תלונות על פעילות בלתי חוקית במוסד, שבו כל הבנות בגירות, היא מנועה מלפעול נגד המוסד והעומדים בראשו. בנוסף, המדינה והרשויות אינן מתקצבות את המוסד.

    ז) -כל הטענות וסיפורי המעשיות מצוץ מן האצבע, הם חלק ממסע רדיפה מתמשך לאורך חמש השנים האחרונות, מצד הורים מתוסכלים שבנותיהם העדיפו לנתק את הקשר איתם מסיבות אישיות, שלא קשורות להרב רמתי בשום צורה.

    ח) -במגזר החרדי, כל הרבנים הגדולים שהוחתמו בטעות על מכתבים שקראו להתרחק ממנו אז, כבר חזרו בהם מזמן, ומגבים את דרכו בידיעה שכל כוונתו אך ורק לשם שמים.

    ט) – חז"ל אמרו: החושד בכשרים – לוקה בגופו. זו אזהרה מחז"ל מחשד באדם חף מפשע – (שבת צז, א) אזהרה מפני חשד באנשים נקיים. החושד באדם כשר, שמן הדין אסור לחשוד בו, נענש בעונש גופני. הלוואי שיתבע אתכם דיבה, אפילו את המונח "חשד" לא כתבתם כאילו יש כבר פסק דין חלוט.

    י) – איבדתם את השכל??? הלא ידוע המשנה: אַל תָּדִין (תָּדוּן) אֶת חֲבֵרְךָ עַד שֶׁתַּגִּיעַ לִמְקוֹמוֹ. עד מתי ימשיכו לזלזל בכבוד אדם ובשמירה על הסדר וכדו', וכל מקום שכבר מנסים לעשות סדר יהיה תמיד כמה פקחים שינסו להרוס.
    ******* ****** ***** ***** ********* ****** ******** ***** ******
    הנה סיפור יפה:
    מסופר שהיה צדיק אחד ז"ל מגדולי הדור, חכם גדול, שהיה אומר פתגם מחייבת:
    יש מצוות שאני בורח מהם – ויש עבירות שאני שמח לעבור עליהם.
    והסביר את זה כך:
    לפעמים תשמעו מאנשים ש"מצוה לרדוף או לבייש את פלוני"/ת ממצוות כאלו אני בורח.
    ולפעמים תשמע מאנשים "זה עבירה לעזור לפלוני"/ת כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם..

    חבירה של א. |
    הגב
  12. מדובר ברב שהוסמך ע"י גדולי ישראל

    מדובר ברב שהוסמך ע"י גדולי ישראל. הוא יודע כי כדי להיות רב גדול ומפורסם בישראל, צריך להחמיר ע"פ הלכה בכל תחומי של ההלכה. רב מקל לא נחשב רב. במיוחד חושבות כך הנערות והנשים החרדיות. לכן התפרץ לדלת פתוחה, וכאשר יענו אותו, כן ירבו הנערות שיצטרפו אליו, שנאמר, ופרצת ימה וקדמה וצפונה ונגבה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  13. מבלי להכיר את כל הסיפור והמספרים, אני יכול להעיד נאמנה שרבי אהרן רמתי הוא צדיק נשגב, עובד השם באמת, המגדל בית לתפארת. עם האיש עצמו ישבתי על אותו ספסל בלימודים למשך מספר שנים. וביודעי ומכירי קאמינא.

    מבלי להכיר את כל הסיפור והמספרים, אני יכול להעיד נאמנה שרבי אהרן רמתי הוא צדיק נשגב, עובד השם באמת, המגדל בית לתפארת. עם האיש עצמו ישבתי על אותו ספסל בלימודים למשך מספר שנים. וביודעי ומכירי קאמינא.

    זלמן גושקאף |
    הגב
  14. לא הבנתי במה מאשימים אותו. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון... הוא עצור למה הם לא עוזבות? הכל עלילה שקרית.... לא מאמין לשום מילה שלהן רואים בודאות שהן שקרניות מגמתיות... לא הבנתי להסתמך על עדות אחת או 2 או 3????

    לא הבנתי במה מאשימים אותו. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון… הוא עצור למה הם לא עוזבות? הכל עלילה שקרית…. לא מאמין לשום מילה שלהן רואים בודאות שהן שקרניות מגמתיות… לא הבנתי להסתמך על עדות אחת או 2 או 3????

    כולם מאמינים שדרך הרב שליט"א היא דרך תורתנו הקדושה והטהורה. הרב פועל על פי דעת תורה של כל חכמי התורה, דהיינו על פי התורה שנתנה לנו בסיני. הרב הצדיק רק פועל על פי זה. וכל מי שמתנגד לזה לא מקיים את התורה! !!!!

    מדובר בפעילות שיש בה תמיכה רוחנית עד לשמים, עד כסה הכבוד ממש. וזה מטעם ובברכת כל גדולי ישראל שליט"א.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  15. לא הבנתי במה מאשימים אותו. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון... הוא עצור למה הם לא עוזבות? הכל עלילה שקרית.... לא מאמין לשום מילה שלהן רואים בודאות שהן שקרניות מגמתיות... לא הבנתי להסתמך על עדות אחת או 2 או 3?

    לא הבנתי במה מאשימים אותו. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון… הוא עצור למה הם לא עוזבות? הכל עלילה שקרית…. לא מאמין לשום מילה שלהן רואים בודאות שהן שקרניות מגמתיות… לא הבנתי להסתמך על עדות אחת או 2 או 3???? זה כלום.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  16. דרך הרב דרך תורתנו הקדושה והטהורה. הרב פועל על פי דעת תורה, על פי התורה שנתנה לנו מסיני. הרב הצדיק רק פועל על פי זה. מדובר בפעילות שיש בה תמיכה רוחנית עד לשמים, עד כסה הכבוד ממש. וזה מטעם ובברכת כל גדולי ישראל שליט"א.

    דרך הרב דרך תורתנו הקדושה והטהורה. הרב פועל על פי דעת תורה, על פי התורה שנתנה לנו מסיני. הרב הצדיק רק פועל על פי זה. מדובר בפעילות שיש בה תמיכה רוחנית עד לשמים, עד כסה הכבוד ממש. וזה מטעם ובברכת כל גדולי ישראל שליט"א.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  17. למה כת? בכלל לא כת! הרב החשוב הוא נפש נקי וצדיק! תפסיקו לזעזע עם שקרים. הרב הצדיק רמתי מוסר נפשו לבנות במצוקה שאין להם מקום מגורים. לא מנצל אף אחד , הן כולם מעל גיל 18 שזכותן לעשות כרצונם הטוב.

    הן כולם מעל גיל 18 שזכותן לעשות כרצונם הטוב.

    הן כולם מעל גיל 18 שזכותן לעשות כרצונם |
    הגב
  18. למספר 1 תקשיב/י טוב: *"אין על הרב רמתי כלום"* -אין לנו שום קשר עם רמתי.

    ***

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  19. למספר 1 תקשיב/י טוב: *"אין על הרב רמתי כלום"* -אין לנו שום קשר עם רמתי.

    *

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  20. אורלי

    מעניין אותי מי האנונימית הזאת שמגיבה פה בטוח שאת אחת הבנות שעדיין נמצאת שם בפנים חחחח לא יעזור לך משיח קרוב ועכשיו כל הרשעים מתחילים להיתנקות את יודעת מה הבעיה של כל הרשעים בדור שלנו? שהם בטוחים שאין מי שרואה ואין מי ששומע אבל מהשם לא נסתר דבר הכל בורא עולם רואה ובסופו של דבר הכל מתגלה "סוף גנב לתליה" וכל הכבוד לאותן בנות שהן אמיצות שאחרי כל ההתעללויות העזו לצאת עם זה החוצה ולספר הכל ואני כולי תיקווה שזה יתן אומץ ותעוזה לעוד בנות לצאת משם ולספר את האמת!!!!

    אחת שמכירה את הסיפור מקרוב!!! |
    הגב
  21. מי שבעד

    מי שבעד הרמתי הזה הוא מטעמו…
    כל מי שכותב פה בעדו הוא גם אחד המשתפים שלו!!
    הוא בן אם רע שמנתק מהמשפחה ומבודד אותן ושולטבנפשן.
    מנסיון…

    הי |
    הגב
  22. הנ"ל מראה על כמה גדול האדם הזה, והשליחות שיש לו בעולם ובמדינה שלנו. עלילות שקר.

    שלום לכולם,

    אני הייתי מגיעה לפעמים לשיעורים במדרשה של 'באר מרים' בירושלים

    יש רבנית מדהימה וחכמה שמעבירה שם שיעורים של תורה,

    פיתוח האישיות על פי היהדות, פרשת השבוע,

    שיעורים חשובים על שמירת הלשון.

    לא לדבר רע על אף בן אדם,

    אפילו לא במבט שנותן רמז על מי מדובר.

    הגעתי גם לפעמים לשבתות

    הרב מגיע מידי ערב שבת לערוך קידוש במדרשה,

    עם בנות המשפחה.

    שרים שירי שבת, אוכל טעים לכבוד שבת קודש, במטעמים מגוונים.

    ואף פעם לא היה חסר.

    ביום יום, הן מציעות לאורחות אוכל לאכול, שתייה ומתוקים.

    הרב מגיע גם לערוך הבדלה ומעביר שיעור תורה לאחריו.

    הוא מגיע תמיד בליווי עם בנות משפחתו, ומעולם לא לבד בעצמו.

    הרב מההכרות שלי ממה שראיתי, הוא שנון מאוד, וחכם.

    הבנות, הן מעבר לגיל 18

    כך שאפשר פשוט לשאול אותן אם יש משהו שלא בסדר שם.

    ולא לחפש לעשות כותרות.

    זה מראה על דיקטטורה כלפיי היהדות שלנו בארץ.

    אם כל כך מפריע למשטרה, למדינה או למי שזה מפריע

    על רמת החיים שם,

    שיממנו את השיפוץ למקום, בקירוב ל2 מליון שקל

    ולא כמו שזרקו כסף על הארוויזיון בשבת

    הרבה בנות מבקשות להגיע לשיעורי תורה ולחיות על פיה.

    ולכן אלו בנות שיש להן מטרות משותפות ומצליחות ביחד לחיות את החיים שהן מייחלות אליהם.

    כל שליטה אחרת של גורמים חיצוניים היא דיקטטורה לשמה.

    לא שמים שם סם כלשהו במשקה.

    אין שם גברים, בשביל להציע לשתות משהו מלחתחילה.

    אין שם אלימות בכלל. לא מילולית, פיזית ו/או נפשית.

    כגודל הטוב שמגיע ויוצא וגודל שם,

    כך גם מנסים להעליל ולהתנפל עליהם בעלילות שווא חמורות.

    יש לנו דוגמא את בנימין נתניהו

    חכם, מוכשר, מנהיג אמיתי

    וכמה יוצאים נגדו?

    כמה מקנאים בו?

    כמה רוצים לקחת את מקומו?

    זה לא אומר שהוא לא טוב כמו שהתקשורת מנסה להעליל עליו

    ההפך הוא הנכון

    זה מראה על כמה גדול האדם הזה, והשליחות שיש לו בעולם ובמדינה שלנו.
    עלילות שקר.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב