לחוגגי הנובי גוד: "הידעתם שסילבסטר רצח 150 אלף יהודים?"

הרב זמיר כהן משיב בחדות ובבהירות מי היה סילבסטר, ולמה אסור לחגוג ביום זה. צפו

אם תחפשו את הערך "סילבסטר" בוויקיפדיה, תגלו בו את המשפט הבא: "לא ידוע על שום יחס מיוחד של סילבסטר כלפי היהודים, לטובה או לרעה, ואין ראיות לרדיפת יהודים בידי הכנסייה בתקופתו".

ברם, אם תפתחו כל אנציקלופדיה אחרת תחת הערך "סילבסטר", תגלו מהר מאוד שסילבסטר היה המנהיג הנוצרי הראשון אשר קיבל לידיו את הסמכות הרומאית להשליט את הנצרות בכח הזרוע. זוהי האמת המרה, כי מימי סילבסטר הנוצרי התחילה תקופת חושך לעם היהודי בגלות, תקופה אשר הגיעה לשיאה ברדיפות אכזריות ועלילות דם שנמשכו לאורך יותר מאלף שנה. כל זאת התחיל מאז קיבל סילבסטר הראשון את השליטה בחיי אדם, ואת התפקיד הנוצרי של מחיית "הכופרים בנצרות".

עובדות אלו נכתבו בוויקיפדיה האנגלית, אך לא מופיעים בוויקיפדיה העברית… בוויקיפדיה שלנו רק נאמר שאין תיעוד מפורש לרצח יהודים בשמו, העיקר שיוכלו לחגוג בלב שקט…

המצדדים בסילבסטר ינסו לטעון בתמורה, שרודנות הסילבסטרים רדפה את כל מתנגדי הנצרות, ולא רק את היהודים… כאילו יאמרו שהשואה היתה פחות גרועה בגלל שהנאצים הרגו גם צוענים ורוסים. כך נטען בוויקיפדיה העברית: "סילבסטר, שפעל במאה הרביעית, עסק אמנם בדיכוי כופרים באחדותו של השילוש הקדוש, אולם אין ראיות לכך שפעל באופן מיוחד כנגד היהודים…"

סילבסטר ודאי "אהב" יהודים מאוד מאוד, וכל הנרצחים מימיו ואחריו? הבה לא ניתן לעובדות להציק לנו.

ובכן, תאריך ה-31 בדצמבר נקבע על ידי הכנסייה הקתולית כיום זיכרון "קדוש" לכבודו של סילבסטר הנוצרי, המנהיג הראשון לתקופת הצוררים הנוצרים באלפיים השנים האחרונות.

בוויקיפדיה לא ציינו שהשם "סילבסטר" הועבר במסורת לכל מנהיגי הנצרות הבאים אחריו (כמו שושלת הפרעונים, שבה כל מלך נקרא בשם "פרעה"). ויקיפדיה גם לא הזכירה ש"הסילבסטרים" עמדו תמיד בראש הכנסייה הקתולית במלחמה תמידית כנגד כל היהודים באירופה. מרבית הסילבסטרים היו רודנים וצוררים שהצרו והתעללו בעם היהודי, רדפו וביזו אותו ורצחו מעל מאה וחמישים אלף יהודים במסעי הצלב בהוראתו הישירה של סילבסטר ובשל אמונתם הנוצרית שהעם היהודי צריך להיות מושפל ונרדף.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *