היום: ועידת מרצ תבחר את יו"ר המפלגה

מול תמר זנדברג, יושבת ראש המפלגה המכהנת, יתמודד חבר הכנסת לשעבר ניצן הורוביץ. הבחירות יחלו בשעה 12:00 ויסתיימו ב-22:00 בלילה

היום תבחר ועידת מרצ את יושב ראש המפלגה. כאלף חברי ועידת המפלגה יכריעו בין יושבת הראש המכהנת תמר זנדברג, שהציבה במרכז הקמפיין שלה את השותפות היהודית-ערבית, לבין חבר הכנסת לשעבר ניצן הורוביץ, שקורא לחבירות פוליטיות לשיקום מעמדה של מרצ.

הבחירות יתקיימו בהצבעה אלקטרונית. הן יחלו בשעה 12:00, בגני התערוכה בתל אביב, ויסתיימו ב-22:00 בלילה. כחצי שעה לאחר מכן יתפרסמו התוצאות.

חברת הכנסת זנדברג אמרה הבוקר לאריה גולן ברשת ב', שבחירה בהורוביץ תעביר מסר שגוי: "מרצ חייבת להמשיך בדרך שהתחלנו בהצגת שמאל גאה וברור, לא לשדר מסר של הדחת הנהגה חודשיים לפני בחירות", דברי זנדברג.

זנדברג אמרה הבוקר בריאיון לרשת ב': "ניצן הורוביץ הוא חבר כנסת מצוין, הוא תוספת מצוינת לרשימה. אבל אני חושבת שמרצ חייבת להמשיך בדרך שהתחלנו בהצגת שמאל גאה וברור עם שותפות יהודית – ערבית. לא לשדר מסר של הדחת הנהגה חודשיים לפני בחירות".

היא הוסיפה: "אם יש תובנה אחת מתוצאות הבחירות הקודמות זה שבלי שמאל מובהק והציבור הערבי מחנה המרכז–שמאל לא יוכל לנצח ולחזור לשלטון". לשאלה אם אינה מודאגת שאיחוד הרשימה המשותפת לא יגרום לאיבוד מצביעים ערבים, ענתה: "אני חושבת שחזרת הרשימה המשותפת היא טובה כדי להעלות את אחוז ההצבעה ולהוסיף מנדטים לגוש. זה משפר את מצבה של מרצ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *