היועץ לשעבר: אם אחשוף את מעללי בנט המדינה תרעד. האזינו לראיון

‏"נפגשנו ודיברנו, הרבה מאחורי הקלעים. ההתנהלות שלהם קטסטרופלית מה שהם טוענים מול הראיות – זוועתי", סיפר ב'גלי ישראל'. "הם מתנערים ממה שכתוב. אני יצרתי את ‏הקמפיין של בנט, והוא עשה את מה שרציתי כל הקמפיין".

אודי רייטר, לשעבר יועצו של בנט ומי שממנו לקח בנט את תכנית סינגפור וחומרים נוספים לספר ׳איך לנצח מגיפה׳, אמר בריאיון לשרון גל: ״נפגשנו ודיברנו, הרבה מאחורי הקלעים. ההתנהלות שלהם קטסטרופלית מה שהם טוענים מול הריאיות – זוועתי. הם מתנערים ממה שכתוב.

אני יצרתי את הקמפיין של בנט, קבעתי מה הולך להיות בקמפיין ובנט עשה את מה שרציתי כל הקמפיין. יש 1500 עמודי שיח עם תאריכים ושעות באופן רציף שמוכיחים שאני מייצר את התוכן עצמו ובנט פועל לפי התכנים שאני מייצר. עורכי הדין שלו הציע לי בטלפון קרוב למאה חמישים אלף שקל, לא בכתב, בתקשורת הם סיפרו על מוכנות לשלם 30 אלף שקלים.

עוד אמר בראיון אצל גל ליעקב ברדוגו: השיח שלי עם בנט היה 600 אלף לקמפיין ובונוס 500 אלף אם הוא יהיה רה״מ. עשינו ריאיון של שעה וחצי. אחר כך ביקש לחשוב על זה, ואז הוא הודיע שהוא לא הולך על זה, הוא שלל את ההצעה, אחרי כמה ימים הוא לקח את התכניות שלי. הלו תעצור שניה, אם אני לא עובד שלך – למה אתה משתמש בתכניות שלי? מה שהוא עשה זה שהוא מחק את השם שלי ורשם את שלו, זה כמו גניבה לכל דבר. והוא המשיך אחר כך לבקש ממני ייעוץ. כתבתי לו ׳או כסף או זכויות על התכנים שנתתי׳, שיכתוב לפחות קרדיט. גם על סינגפור וגם על ׳איך לנצח מגיפה׳. יש פה דברים שאם המדינה תדע – היא תרעד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *