הלך הזרזיר: אולמרט ואבו מאזן קיימו מסיבת עיתונאים

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מסרו הערב הצהרה משותפת בניו יורק והביעו את מחאתם כנגד תוכנית השלום של טראמפ וקראו לשוב לשולחן המשא ומתן

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, מסרו הערב הצהרה משותפת בניו יורק והביעו את מחאתם כנגד תוכנית השלום של טראמפ וקראו לשוב לשולחן המשא ומתן.

"אני מברך את חברי אהוד אולמרט, איתו עבדתי בצמוד כדי להגיע לשלום ואני מכבד אותו מאוד", אמר אבו מאזן בפתח דבריו. "נשאתי נאום הבוקר במועצת הביטחון בו פירטתי את המחוייבות שלנו לשלום על בסיס החוק הבינלאומי, שנועדו להגיע לפתרון שתי מדינות על בסיס גבולות 67".

"עסקת המאה הוצגה, שהייתה לגמרי נגד החוק הבינלאומי והרסה את פתרון שתי המדינות וכל בסיס לכל משא ומתן עתידי", הבהיר יו"ר הרשות הפלסטינית, "לכן היא נדחתה לא רק על ידינו אלא על ידי הקהילה הבינלאומית".

"היה לי דיון לעומק עם אולמרט, אנחנו בקשר כל הזמן, עבדנו כל כך קרוב כדי להגיע להסכם שלום. אני לא אומר שהגענו להסכם כזה, אבל עשינו כברת דרך ארוכה ודיברנו על כל נושאי הליבה", הוסיף אבו מאזן, "אני לגמרי מוכן לחזור למו"מ מהנקודה בה הפסקנו, על בסיס הצעת הקוורטט ולא על בסיס סיפוח שמוביל לאלימות ולכאוס".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *